Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

Phil & Ted syskonvagn del 17

Labolinas skrev 2010-10-21 21:32:45 följande:
    Nu lämnar jag er Det bidde ingen sport ändå, det blev en UJ duovagn av den nya modellen Precis lagt ut min andra på blocket, så får vi se när det kommer en hugad köpare....
    Hur ser den nya modellen ut?
  • Rosenbarn

ÅÅÅ saknar min PT-----Även om sonen int sitter i vagn längre vore de bra skönt att kunna säta honom när de är grinigt och lite tröttert....Men synd att de ligger rätt högt i bag. priser också...Men som sagt. SAKNAR

• Rosenbarn

Helt absurt att man bara måste fortsätta läsa tråden fast man inte har kvar vagnen....

• Rosenbarn

Jag har ett vindskydd som jag sydde till syskonsits men när jag sålde den skickade jag inte med den. INget mästerverk (prototyp av den jag skickade med) Är de värt att sälja eller ska man låta den ligga i garderoben?

• Rosenbarn
    Bess skrev 2010-12-04 22:08:34 följande:
    Allt kan säljas på Blocket Lägg upp och kolla
    Ja kanske är så. Sällan jag säljer saker där.
  • Rosenbarn
    S a C skrev 2010-12-04 22:22:45 följande:
    Jag sålde alla mina hemmagjorda tillbehör separat på Tradera när jag sålde min förra vagn, eftersom köparen inte ville ha med dom. Fick bättre betalt för dom än om jag hade skickat med dom så det tycker jag verkligen du ska göra!
    Angel13 skrev 2010-12-04 18:28:36 följande:
    hej undrar om någon beställt från phil&teds hemsida, hur lång är leveranstiden? hittar inte någon info om det på deras hemsida.  Funderar på att beställa en classic med syskonsits för 4200kr och frifrakt, känns billigt missar jag något?  :)
    Ja, det lät ju billigt! 
    Har kollat på en annan sida där Classic skulle gå på ca 4400:- (478 euro) utan frakt. Så det är nog inte FÖR billigt.
    Det du kan kolla är om t.ex. regnskyddet ingår eller om du måste köpa till det.
    Leveransen vet jag inget om, har inte handlat från P&T.
    Men det har andra så hoppas dom ser ditt inlägg! 
    Men du KAN ju sy
  • Rosenbarn
    KossanMuu skrev 2010-12-15 15:07:40 följande:
    En fråga till. Vad kan man ha för åkpåse i syskonsitsen på Vibe? Vanliga borde väl vara för stora?
    Jag hade en åkpåse from ´märket Babyboom som passede bra. Billig och super varm och go. Kan jag rekomendera
  • Rosenbarn
    Strumpan 78 skrev 2010-12-27 21:52:12 följande:
    Jag fick hem vår vibe idag. Skitnöjd! Inte bara jag, dottern satt i den när hon drack sin kvällsvälling! Men vi har framhjulet låst, hur får man det rörligt? Hur länge har vibe v2 funnits? Hoppas någon kan svara! :)
    Du har en liten ratt nere under fotskyddet ovan framhjulet så att säga. Titta på de och vrid det
  • Rosenbarn
    iAnnaMaria skrev 2011-01-03 22:22:56 följande:
    Är det någon som sytt fotsäck till explorern?

Hur fäster man det? Det finns ju inte tryckknappar som det gjorde på sporten där sufletten satt....
    Sy med kardborre, det fungerar  bra!
  • Rosenbarn

Vi funderar på en trea och man kan ju redan börja fundera på vilken vagn man ska ha! Största är blir fyra i maj och minsta är två! Inget behov av syknvagn idag, men kanske ksn vara skönt sen men tre på 4;5 år beroebde på när vi börja.haft en vibe innan och gillande mycket med den men explorer är enligt mig renare i design!! Tipd idder?? Kan man peanut och syskonsits samtidigt??

• Rosenbarn
    LinnJes skrev 2012-01-07 20:28:48 följande:
    26 pund eller nåt sånt var det förut i alla fall (i våras).  
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17