Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

Någon som kommer köpa explorer???? Jag blev genast intresserad..... Men vill ju ha den nu isånna fall....Beställa från US??? Ngon mera?

• Rosenbarn
    Nialex skrev 2010-08-09 18:12:02 följande:
    Är sugen på en P&T Explorer... Nån som vet om de finns/kommer till Sverige och när i så fall? Har ju precis köpt en Vibe men blev bra sugen på en explorer...
    Slutet av Aug lästa jag de skulle komma ... Men du har ju just köpt en NY
  • Rosenbarn

Frågade babyproffsen idag om PT explorer men de visst inget om den...Jasså ska de komma en sån...Vilen koll de hade de!

• Rosenbarn

Har bestämt mig (tror ja) att sälja PT och köpa en Baby Jogger med ståbråda och sälja Viben.

Men vad tror ni man kan ta för den. Inköpt  Mars 09, Mjuklift, Uppsytt vindskydd, Dubbelt regnskydd..????? Grafitti dynor är de om de spelar någon roll.

• Rosenbarn
    Linn 80 skrev 2010-08-12 20:30:19 följande:
    vad e baby jogger för vagn?

inboxa mig när du satt ut din vibe
    baby travel joggerAmsterdam

Japp ska inboxa
  • Rosenbarn
    babyfia skrev 2010-08-12 22:20:42 följande:
    Putsa bort går inte, om du skrapat av färgen. Det finns ju lackstift att köpa till bilar, så det borde ju funka på en vagn med ?
    Linn 80 skrev 2010-08-12 21:06:48 följande:
    kan syskonsitsen vara för liten vid 1år då redan? Nä får nog bli en sport ändå.
    Beror ju på hur stor bebisen är, men ja i ngn bildt¨åd finns det bild på en 8-mån som inte kan nyttja viloläget. Minns inte vems bebis det var dock ? Jag trodde du menade Babyjogger ja. Hade jag inte behövt en PT som syskonvagn så hade jag haft en sådan. Så fina o bra!
    Mm de är de.Men lite dyrare och går inte att fästa ståbräda på...
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17