Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

Phil & Ted syskonvagn del 17

madebyinferno skrev 2010-07-12 18:35:41 följande:
    Väntar tillökning i januari och har en P&T vibe med syskonsits sen tidigare men fick av en slump syn på en hård liggdel till Viben, på ena bilden så var "huvudklädseln" ff på men på andra så var det bara liggdelen och då såg det ut som syskondelen skulle gå att använda bak!

Någon som har erfarenhet av den "nya" liggdelen och även info om det går att ta av "huvudklädseln"???

Lite bilder hade varit kul också, om inte annat för att övertala maken
    Du ska inte ha peunuten och syskonsits bak av säkerhetsskäl enligt PT men vet att  vi diskuterat detta innnan att vissa affären skyltat med vagnen så. Så går gör de ju men frågan är hur säkert de är. ...... Huvudklädsen är rätt okej att ta bort, bara gjort de en gång.
  • Rosenbarn
    Virriga V skrev 2010-07-12 19:41:37 följande:
    Tack, bra att veta
    De var väl ett bra pris...
  • Rosenbarn
    LoppanL skrev 2010-07-17 09:20:53 följande:
    Jag tror jag betalade en hundring, monterat och klart i lokala cykelbutiken. Går säkert att komma undan billigare om du köper på typ biltema eller nåt.
    vilken vagn
  • Rosenbarn
    nian74 skrev 2010-07-17 20:47:31 följande:
    Min syskonsits sprack i sömmen så jag fick en ny klädsel (VIBE).
    I den nya är selen hur lång som helst...har de aldrig hört talas om det svenska ordet "lagom"Flört.
    Tidigare var ju remmarna aldeles för korta så man behövde förlängningar.
    ÅÅ de  var ju bra att de äntligen gjort nå åt de... Väntar fortfarande på en sele...Sedan januari,,,
  • Rosenbarn

Jag är så nyfiken på sporten.....funderar om man ska byta från VIBE---Ska jag????????

• Rosenbarn
    HardcoreHunny skrev 2010-07-17 21:22:30 följande:
    Var snälla ni.. Var kan jag finna förlängare / längre sele till min VIBE?!
    Det e det enda som stör mig på vintern....tror de ungarna åker nakan då eller?!
    Skulle också få en ny...men bara förseningar hela tiden. Beställde också i januari......
  • Rosenbarn

Gillar VIben för.
    * Dynor
    * Suflett
    * Bättre plats under suflett när syskonsits är överst
    *Plast vid fotstöd
    * Steglös lutnig

Neg.
    * Chassit (tycker spontat Sport är snyggare)
    * Bromsen (har gamla bromsen)
    * Svårt och komma åt varukorg
    * Syskonsitsen KORT min 8 månaders får just plats i viloläge

• Rosenbarn

Ska de komma en ny sport????

Jag funderar och sälja VIBE:en...Sonen sitter knappt i vagnen så känns snart meningslöst men en syskonvagn......

• Rosenbarn

KOllade derasd hemsidan----JAG VILL HA DEN..HAde ju bättre sulett på båda... Undra vad de kommer kosta?

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17