Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

Phil & Ted syskonvagn del 17

Zvartaliljan skrev 2010-05-06 20:09:00 följande:
    Fick inget svar på min fråga och flera har frågat nu utan svar...vill ni inte dela med er av var ni köpt dessa adaptrar?? Det är måååånga inlägg och jag har försökt gå tillbaka och hitta infon men hittar inte!!! Vill ju också ha för Mateo tycker INTE om att sitta där bak!
    http://www.blocket.se/stockholm/Phil___Teds___bebis_vand_mot_dig_27270750.htm?ca=7&w=3

kOLLA DETTA!
  • Rosenbarn
    HemmaHosSofi skrev 2010-05-07 17:11:54 följande:
    Hej tjejer!Jag undrar om man någonstans på vagnen (har en vibe) kan se ett tillverkar datum??
    Det sitter en lapp i klädseln på min
  • Rosenbarn
    HemmaHosSofi skrev 2010-05-10 19:12:26 följande:
    Frågan har säkert varit uppe många ggr, men när har ni bytt till syskonsittsen bak?Min son är en liten klump på 3mån och jag provsatte honom bak idag, och det är ca 2cm tills han når överkant (sittsen var i viloläge).
    Min dotter är 6 mån och vi varvar syskonsits och liggande. De är olika beroende på tid på dagen. Men hon når nästan exakt upp till kant så hon kan ha viloläge. Har VIBE.
  • Rosenbarn

Jag håller med. Funderade nästan att byta till sport just för viloläget samt de adapterar som nu finns. Men gillar VIBE annars ju!

• Rosenbarn
    SMARAGD skrev 2010-05-10 22:52:28 följande:
    Ok.. tack.. Men hm.. hur mkt är det som skiljer på sporten o viben då.. för när jag talade med säljarna på baby o barnmässan så sa dem till mig att viben var större än dem andra p&t i serien! HMMMM! Dumt om han sa ngt som inte stämmer:/
    Sitsen ä'r rymligare men kortare i ryggen än sport
  • Rosenbarn
    bohusbebis skrev 2010-05-12 07:54:23 följande:
    Grattis! Jag kollade på den åxå, men gissade att det var nån här som högg på den. Tänkte jag skulle förbi lokala barnaffären och kolla in en babytravel-sulkysufflett som lär ska ha universalfäste, 199 kr. Pratade med dem där och de tror att den kan funka. Då blir det lite mer en "riktig" sufflett... Budade på ett flertal Cloudy på T, men tyckte de drog iväg väldigt i pris...
    Den ska passa sporten med lite vilja- Jag kolla på den på proffsen här om dagen
  • Rosenbarn
    Skorpan081 skrev 2010-05-12 13:17:37 följande:
    Vad har ni för pump till P&T? Jag vill ha en billig och liten sak.
    har en billig från biltema- runtkr Funkar kanon
  • Rosenbarn
    Nialex skrev 2010-05-14 20:36:39 följande:
    Har fått hem min vagn nu och jag förstår inte alls hur jag ska få fast saddlebagsen på den! Fungerar de inte till Vibe? Men då borde väl butiken ha sagt till, eller? Eller är det bara jag som totalt missuppfattat hur de ska sitta? Menar alltså sidoväskorna...
    Jag vet inte alls- men om de inte fungera måste de ju säga de! Men jag har sett filk ha de så på något sätt så<!!
  • Rosenbarn
    Nialex skrev 2010-05-15 13:52:08 följande:
    Ska du ha det bak till bebis? Skulle du kunna ta en bild och lägga ut i bildtråden så man får se hur det sitter? Var ju inte alls dyrt
    De är lätt och sy- och du kan ju sy!!
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17