Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

Phil & Ted syskonvagn del 17

passau skrev 2010-05-31 11:35:39 följande:
    vi köpte till vanlig barncykel och bytte alla däcken...
    HAr en VIBE i vanlig cykelaffär???? Kanske biltema har?
  • Rosenbarn

Måste verkligen hitta nytt däck idag----annars står jag utan vagn.. Barnen sover och sedan när de vaknat bär de av mot Biltema och kollar, sedan om de inte har blir de välcykelaffär eller cykelaffär..... barnvagnsaffärer hade inga alls som passa

• Rosenbarn

Väntar på att få lite siffror o nr på däcket, står hos Niccan Om de ä 12 tum på viben kanske de går och lösa annars blir de 260k o beställa från odensplans vagnar

• Rosenbarn
    Rosenbarn skrev 2010-05-31 12:34:37 följande:
    Väntar på att få lite siffror o nr på däcket, står hos Niccan Om de ä 12 tum på viben kanske de går och lösa annars blir de 260k o beställa från odensplans vagnar
    Ja just Nialex heter hon ju här Fick så snällt låna hennes vagn hem;-D
  • Rosenbarn

Beställde från odensplan däck o slang +frakt 220kr vilken service. Han lägger de på lådan så får jag de i morgon..... Blir typ 150kr + bensin till biltema så avgjorde de hela. Blev impad av deras service i telefon...

• Rosenbarn
    passau skrev 2010-05-31 12:51:26 följande:
    skönt! vi köpte för 29:-/st men då var vi ändå där... skönt med bra service!
    Jo de är billigare...men VIBE hade lite annan demension...sak samma får de på lådan
  • Rosenbarn
    MajMamman08 skrev 2010-05-31 13:57:16 följande:
    Undrar om de skiljer årsmodellerna något åt?? tex en -09 och en -10??
    vilken vagn vibe gör de
  • Rosenbarn
    Ville Mor skrev 2010-06-01 07:39:49 följande:
    Är det inte 20 kg när du har syskonsitsen fram, 15 kg när syskonsitsen är placerad bak och 25 kg i huvudsitsen? Rätta mig någon om jag har fel
    oxå hört de 20fram,25,15
  • Rosenbarn
    Selma77 skrev 2010-06-07 09:33:03 följande:
    Hej,
    jag har en Vibe från -06.
    Häromdagen fick jag punktering på ena innerslangen,det fullständigt exploderade här i trappuppgången och däcket blev också trasigt.
    Gick till en vanlig cykelaffär men de kunde inte hjälpa mig då måttet/tummen är väldigt ovanligt.
    Måste väl helt enkelt gå till en barnvagnsaffär som säljer Phil & Teds? Någon med erfarenhet?
    Var med om de förra veckan!!!  Odensplans barnvagnar rekomenderar jag!!!
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17