Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

Phil & Ted syskonvagn del 17

daniels baby skrev 2010-06-21 20:41:02 följande:
    hej!
    är ny på PT, undrar om dashen är lika stor som viben i syskonsitsen? kommer nämligen ha en 2.5 åring i den med bebis å enligt barnbutikerna är viben bäst...
    vad säger ni? har ej haft möjlighet att prova en dash ännu.
    Dash är typ en sport i grunden  men med lite mera finesser steglöst reglerbart liggläge på huvudsittsen,  ombonade uttagbara dynor, broms i styret, fotstöd i tyg men med "plastbricka" ditsatt. Men bredd och så är lika som sport!
  • Rosenbarn
    Picabo skrev 2010-06-22 12:45:51 följande:
    Shit, de lär ju bli GANSKA nerringda!
    Ja jag skulle tro de!!
  • Rosenbarn

Funderar på byta vagn...lite inne på att köpa en Sport iställlet...fråga mig inte varför hihih men skulle vilja testa den också....har ju en VIBE

• Rosenbarn
    Fru Allerdahl skrev 2010-06-28 20:28:43 följande:
    Men man kanske inte SKA ha så men på vårat barnens hus så har dom utställningsexet på det sättet iaf..
    fick höra de absolut var livsfarligt att ha så på baby p här
  • Rosenbarn
    kalmar brud skrev 2010-06-29 08:53:15 följande:
    PUNKTERINGSFRIA DÄCK???

Nu är jag trött på att få punka... Någon som vet vart man kan hitta däck som det INTE är luft i?
    Spruta in ounkterings spray. de borde ju fungera. bildäck klarar ju att köra på de ju Var mannen min som sade de n'r jag hade punka sist.....
  • Rosenbarn
    Cleos mamma skrev 2010-06-30 15:10:06 följande:
    Jag är också undrande angående mjukliftar, skulle gärna vilja ha en som funkar i vår Emmaljunga också när jag bara kör bebisen. Har sett här att babytravels funkar men är det som sagt någon som vet något om emmaljungas egna mjukliftar? Vi har inte köpt vagnen än (P&T) och har inte bestämt oss vilken modell än, vilken är störst för en nyfödd (med andra ord mest troligt att man får plats med en lite större mjuklift i?)??
    Vet att en kompis haft emmaljungas i..men frågan ä vilken års modell på lift. Vibe är ju rymligare så lite bredare ju
  • Rosenbarn
    SMARAGD skrev 2010-07-04 23:53:04 följande:
    Jag håller på o få krupp (??)  Vagnen vi beställde precis i början av Maj, är ännu inte här! Vi väntar o väntar! Försenad ytterligare nu :(  TIDIGAST 16 Juli leveras den, men sen om detta är till kund eller dem vi beställt ifrån vet vi inte:/
    Men varifrån betsälde ni då?
  • Rosenbarn
    kalmar brud skrev 2010-07-06 19:42:02 följande:
    Finns bara shop ´n Drop utomlands? Ingen som vet någon butik som man lätt kan beställa den ifrån...
    Hur mycket är £10.99 i svenska?
    Typ 130Kr  tror ja
  • Rosenbarn
    kalmar brud skrev 2010-07-06 19:49:28 följande:
    Då är frågan vart i från man ska handla för att få en billig frakt
    Ja de var en bra fråga Har du hittat någon sida? LÄnka
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17