Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

Phil & Ted syskonvagn del 17

Linn 80 skrev 2010-08-17 21:09:46 följande:
    Hur lång var ditt barn då? Min närmar sig snart 80cm
    Min som kunde inte sitta i sporten när han var 85cm utan att slå skallen i. Men beror på hur de sitter också!Nu är han närmare 90 och under viben finns de gott
  • Rosenbarn
    Linn 80 skrev 2010-08-17 21:23:53 följande:
    Får nog gå till butik och prova. Känns mera osäkert att köpa en beg vibe än sport
    Tycker jag du ska göra. Alltid bättre att testa i affären hur de sitter. Även om de sitter nära suflett är de ju många barn som tycker de är mysigt.! Sport är billigare men Vibens fördelar övervägde..Men visst priset....
  • Rosenbarn
    Linn 80 skrev 2010-08-17 21:36:33 följande:
    Fått för mig att vibe inte är lika lättkörd som sporten,stämmer det? så synd för babyproffsen har vibe hmma och barnenshus sport. ska jag åka emellan hinner jag ju tappa känslan,
    Vad trist och inte kunna provköra både samtidigt Hmm jag får faktiskt hålla med att Sport är lite lättare, men marginelt... Annat avgjorde.

Men nu ligger den ute på blocket, lite högt men finns prutmån   Blir de syskonvagn igen blir det en PT igen utan tvekan!
  • Rosenbarn
    Linn 80 skrev 2010-08-17 22:38:32 följande:
    vilken modell skulle ni välja nästa gång?
    Vad använder du för enkelvagn nu?
    Hmm skelle inte priset spela roll..säkert Vibe men nu kommer ju en ny Explorer som verkar mycket intressant..Beror på vad som finns på beg. marknaden oxå...hmmmmm svårt. Men gillar vibens funktioner!!
  • Rosenbarn

Åå vill då min Vibe såld,..Alla ger skambud..Sänker gärna lite men inte till skamnivå..... Vill ju kunna köpa ny medan de hade rabatt....

• Rosenbarn
    Linn 80 skrev 2010-08-18 18:04:24 följande:
    Vad får du för skam priser då?
    2000- 4000kr....... Tycker den är värd mera!!!!!!
  • Rosenbarn
    nian74 skrev 2010-08-18 19:34:51 följande:
    Vad är det du vill köpa istället?
    Ska köpa mig en Baby Travel Amsterdam nedsatta 500kr nu...Så hade vart bra om den blev såld. Har en liggande som bara är och hämta men måste som ha pengarna från VIBEN.....Alltid är de nå. Kanske inte meningen att den ska bli såld. Jag säljer ju den med vemod för tycker om vagnen men behöver ju inte syskonvagn....
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17