Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

Phil & Ted syskonvagn del 17

Jag hade sällan platsskyddet på utan hade ett i dubbelt bomullstyg

• Rosenbarn
    babyfia skrev 2010-09-10 09:46:53 följande:
    Jag har inte kommit tillskott och sy ett sådant, men nu sitter ju båda så det lär inte bli av heller . Däremot tyckte jag det kändes väldigt skönt att se bebisen, för med ett bomullstyg ser man ju inte bebisen alls.
    Jag sydde dit en lucka så såg min lilla skatt hela tiden om jag ville
  • Rosenbarn
    mammaveronica77 skrev 2010-09-11 11:46:53 följande:
    hehe, jag som trodde den var brun... nä då får det nog vara, har ju två små och nu mååååste det vara slut på vagnsaffärerna, vill ha en som funkar tills det är dags att sluta med vagn... Har dealat fram och tillbaka med vagnar nu och totalt på tre barn avverkat 11(!!!!) stycken... Gubben är trött på mej nu (skratt) men han har sagt att så länge jag inte går back så är det ok... Och änn sålänge ligger jag på pluss, får jag nuvarande vagnen såld till önskat pris så räcker det tillsammans med överskottet från tidigare affärer till en ny explorer.... Men sen kan man ju inte "tjäna" på en ny vagn, den går ju inte att sälja för mer ju...
    Tänkte iiiiiinte vänta ett halvår utan beställa från pingpong....
    Två barn och några vagnar här också Roligt ju!!
  • Rosenbarn

Har ju också såld min VIbe men hänger här än.....trånar lite efter Explorer..Kanske man skulle behöva en syskonvagn.....

• Rosenbarn
    Amorficlya skrev 2010-09-15 16:11:13 följande:
    ÅÅåå är det någon som kan hjälpa mig att göra ett vindskydd till min Vibe? Jag kan inte sy överhuvudtaget. Hade vindskydd till min sport men de passade ju inte viben så de fick följa med men ush vad ja saknar det.. Det var så underbart snyggt..
    Syr inte skotdesign upp fortfarande`?
  • Rosenbarn
    ELMK skrev 2010-09-17 17:32:10 följande:
    jag har en pt vibe och min minsting på 3 månader avskyr tt ligga under den. hr funderingar på att köpa en peanut, men då är frågan kan jag fortfarande ha syskonsitsen då?
    Skulle inte köpa de så sent, han kanske snart vill sitta! Du bör inte ha den samtidigt men de går har jag sett
  • Rosenbarn
    Majomajo skrev 2010-09-23 07:32:52 följande:
    Hur noga tror ni man måste vara med 15 kg-gränsen i sykonsitsen? Vi vägde vår 21-månaders kille igår, och han vägde 15,0!!! Och lillebror kommer inte förrän i februari...
    Det är 15 kg i syskonsists bak tror jag och 25 fram
  • Rosenbarn
    mecce skrev 2010-09-24 11:09:05 följande:
    hejsan alla i denna tråd..
    jag har varit på jakt efter en bra vagn  som rymmer 3 st..
    nu råkade jag av en händelse se en Phil & Ted syskonvagn med en sidovagn på blocket och fick upp ögonen direkt..
    jag har alltid trott att man går o sparkar på den som sitter bak,men har nu hört att det gör man inte..
    så nu är denna vagn jätte intressant för mig ..

jag har suttit o kollat lite med olika lösningar o funderar på en sak med denna vagn..
    nu när vintern kommer o det blir himla kallt där jag bor..
    går det att ha åkpåsar i syskonsitsen bak..eller blir det trångt då?
    De går bra och ha en åkpåse
  • Rosenbarn
    mecce skrev 2010-09-24 11:30:28 följande:
    oohh tackar för svaret..

får man fråga en till fråga..

är det stor pris skillnad att köpa vagn från utlandet ..med porto o allt..mot att köpa den här i sverige..?
    Beror på vilken vagn och från vart! Men skiljer rätt mycket så ofta värt de. Dock har du inte samma enkelhet med garantier
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17