Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

Phil & Ted syskonvagn del 17

movie skrev 2010-08-24 17:02:56 följande:
    Måste bara fråga hur man löser problemet med vobblande framhjul på Viben? Är det fälgen det är fel på eller?
    Nej det är kullager  som strular, de glappar..Man får nya bussnigar att sätta dit och de blir skilland
  • Rosenbarn
    movie skrev 2010-08-24 21:46:02 följande:
    Aha får kolla upp detta då i en butik. Har köpt vagnen i Usa så jag får bekosta det själv.
    nian74 skrev 2010-08-24 20:50:34 följande:
    Om det bara vobblar lite kan det räcka med att pumpa alla däcken och smörja in hjulhusen.
    Pumpa har jag gjort men inte smörjt, ska prova det också.

Tack för svaren
    du kan köpa dessa delar från World Wise och de är lätt och byta själv. Så ring och kolla med dem
  • Rosenbarn

Folk har ringt på vagnen men de velar och vill jag ska hålla tills löning osv så....men vi får se

• Rosenbarn
    LoppanL skrev 2010-08-25 09:51:52 följande:
    Det är säkert värt att vänta lite om du vill ha bra betalt. Vi hade lite bråttom med att bli av med vår vagn, då vi ska åka utomlands i två månader om ett par dagar och ville få allt klart innan dess. Annars hade jag inte sålt mitt så billigt som jag gjorde.
    MM de är de säkert jag säljer ju inte för skambud..Men till lagom pris Vill ju köpa Baby Travel Amsterdam ju...De har ju rabbat till sista denna månad så hade vart bra om den blev såld innan dess. Men när jag var och kolla i går sade ena tjejen att de inte gick att använda ståbräda och den andra sa de gick men var inte stabilt...Hmmmm ade säljer ju en ståbräda till som i katologen används tillsammans med vagnen...skumt...Gär fota som sagt. Du kan även på mms om de är l'ättare
  • Rosenbarn
    Suwe skrev 2010-08-25 21:11:42 följande:
    Måste fråga er... Hur gör ni när ni åker ensamma med 5 månaders bebis? Känns som om huvudsitsen är hur stor som helst för honom, men känns ju onödigt klumpigt att ha båda sitsarna när man bara har ett barn med sig. Hur har ni andra gjort?
    Jag har min dotter i huvudsitsen men lagt något runt henne. Nu är hon 10 månader och ser fortfarande liten ut i den...
  • Rosenbarn
    Suwe skrev 2010-08-25 21:34:08 följande:
    Ok, tack för ditt svar.

Tänkte att jag skulle slippa byta vagn i bilen igen, men jag får nog ta och göra det ändå. Känns lite väl tidigt att ha honom framåtvänd även om jag har det svarta mygg-/vindskyddet över.
    De flesta babyskydd kan du ställa i va´gen oxå....
  • Rosenbarn

Idag har de kommit en och kollat vagnen och de vill ha den, dock ska de sälja sin i morgon..Så inom helgen borde den vara såld...Och jag kan beställa en annan- skulle dock ta 1-2 veckor för dem att få den

• Rosenbarn
    Maria3 skrev 2010-08-27 21:14:35 följande:
    Hej. Köpte en Dash idag och är inte så duktig på vissa grejer så som detta. Har ett "hål" i varukorgen. Någon som vet hur jag ska göra för att det inte ska bli större? Eller till och med laga?011b.jpg
    Det ska du ku reklamera..Inte ska de vara hål i den om den är ny!
  • Rosenbarn

Jag anväder också remmen, eller rättare sagt sonen håller i den när han måste hålla ex, över vägen eller på stan. Lättare än handen, eller vagnen i sig Samt har satt fast en liten klinga så dottern kan leka med den när bror inte är med EN lång rem som jag blev galen på först men sedan tyckter är toppen. Kanske inte de riktiga användningsområdet, men, men.

Får se om man blir vagn lös i morgon................ vill se explorer live.....

• Rosenbarn
    Strumpan08 skrev 2010-08-28 09:54:36 följande:

Är det bara min man som är exeptionellt lång (det är han inte) eller går väldigt underligt för han klagar på att hans ben/knän slår i syskonsitsen?

Min man gjorde de också...han är 1.93...men viben var bättre än sporten tror ja
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17