Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

Phil & Ted syskonvagn del 17

Men som sagt, ej hundra de passar!

• Rosenbarn
    Ville Mor skrev 2010-04-29 15:11:56 följande:
    Är det NÅGON som fått förlängningsselen till Viben? Nyligen eller för länge sen?Jag väntar och väntar... Det senaste beskedet verkar vara att de inte får dessa godkända. Han pratade om CE märkning och kilon. Suck... Har ju snart använt vagnen färdigt känns det som. Har verkligen ingen lust att behöva sätta i nya själv med popnitar och grejer. Öka P&T!  
    VÄNTAR på den oxå....ja över 4 mån sedan man prata om att få......
  • Rosenbarn
    SMARAGD skrev 2010-04-29 15:20:10 följande:
    vad e detta? var på vagnen gäller detta? Vi skall kpa en vibe i helgen........... :/
    Selen i syskonsits är bra kort..Så de äldre vet inte hur de ä med 10:an skulle man få förlängare till. Blec tajt med åkpåse i vintras nu funkar de fint med 2 åring druga 90cm lång o normal byggd.
  • Rosenbarn
    nian74 skrev 2010-04-29 21:19:27 följande:
    För oss är selen för kort i huvudsitsen, är mycket längre i syskonsitsen.Jag fick förlängningar för länge sedan från babyland - många har haft samma problem, det borde ju verkligen vara åtgärdat på de nyaste vagnarna...man kan ju undra hur små barn de har på Nya Zeeland eftersom de har så korta selen
    .-)
  • Rosenbarn
    Labolinas skrev 2010-05-02 08:12:01 följande:
    Regnskyddet till Viben (det dubbla) räcker inte riktigt till tycker jag när båda barnen är i vagnen (i liggandes & stora sittandes). Vad har ni andra? & vad har ni för regnskydd när båda två sitter?
    har de dubbla sedan skyddet för babyläget. Vikt upp den luckn på stora dubbla. Fungerar helt okej!
  • Rosenbarn
    LoppanL skrev 2010-05-05 18:43:48 följande:
    Jag har funderat på dom också, försöker få nåt grepp om hur stora de är, hur mycket som ryms..
    Mm lika ungefär lika stora som baksidan av syskonsisten ser de ju ut som.
  • Rosenbarn
    kittel skrev 2010-05-06 18:10:27 följande:
    Fri frakt till Sverige om man handlar över 250€, jag trodde inte man fick köpa P&T från andra länder längre !?!?! Eller är det bara england som inte skickar till Sverige längre? (Förutom de som lyckats beställa genom att uppge kortnummer via telefonen) Nån som vet?
    Man fick köpa från tyskland Men det är ju 25% skatt och frakt..Men funderar på o beställa väskan.... inte sett den på några andra sidor.
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17