Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

Phil & Ted syskonvagn del 17

Tinn69 skrev 2010-04-08 09:47:19 följande:
    NU har vi äntligen en fantastisk vagn! Japp, man skulle plocka bort hjulet, sandpappra lite på metalldelen som går upp i chassit, smörja på kopparpasta på den och sätta tillbaka hjulet samt snurra runt det några varv så att hjulhuset blev rundsmörjt. FUNKAR FANTASTISKT BRA! Vagnen är verkligen som en helt annan vagn :) Det var en sann glädje att ta en kvällspromenad igår...Vår 2:a kommer i november om allt bara går som det ska men jag har redan testat hur det kommer se ut med mjuklift o syskonsitsen ovanpå ;) Något otålig, jajamensan! Kan tänka mig att det är många som undrar var bebisen är, men visst är det skönt att de ligger lite "undangömda"?Tinn 
    Jag tycker de är skönt att de är lite undangömda, man slipper ALLA blicker ner och alla som sk KOLLA. Men visst de ligger rätt öppet också på ett sätt... Men skulle inte överlevt utan denna vagn!
  • Rosenbarn

En vibe med grafitti dynor samt egensydda grå med röda o gröna prickar. Egetsytt vindskydd i svart och rött

• Rosenbarn

Fick höra att crecent kommer med en billig stå bräda som ska passa alla vagnar äen vibe kommer i april

• Rosenbarn
    ninos skrev 2010-04-13 19:15:51 följande:
    Hallå, jag har en Vibe men en sport cocoon till (som jag fick av en kompis). Till mina frågor; Ska det vara någon madrass till cocoonen? Om inte är det någon som har fixat en själv eller hur bäddar ni?
    Nä de tidiga hade inte det. De nya modellen har madrass. Jag har bara lagt ën filt dubbel och sedan lakan över. nu ligger hon i den med flecce overall och hon är varm!
  • Rosenbarn

Tycker de verkar konstigt att ha bromsen i styret...och dynor kan man ju sy eller köpa så känns lite överpris på dash men min åsikt. Flera kanske giller just de!!!

• Rosenbarn

Förtydling. bromsen just att man drar ner styret och sedan svårt att komma åt barnet. Vibe har annan broms ju

• Rosenbarn
    Lilla Fjun skrev 2010-04-16 20:22:13 följande:
    Idag har vi beställt en P&T Sport Kommer säkert bli jättebra!!Har en SkipHop Dash väska. Nån som vet om den går att fästa smart på vagnen eller måste man köpa deras egna sidoväskor?
    Den går bra att sätt fram. Flera har bildern...VILKA=
  • Rosenbarn
    Lilla Fjun skrev 2010-04-16 20:40:57 följande:
    Fram?
    Menade sätta fast.. Slarv skriver i trötthet. Dottern som inte sover...
  • Rosenbarn

Kollat på annonse på blocket. Någon som vet om de finns solskydd att sätta fast där babyn ligger- det har många skrvit dit som tillbehör. Och de är inte plasten!

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17