Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

Phil & Ted syskonvagn del 17

Labolinas skrev 2010-03-08 12:28:14 följande:
    Någon skrev om "skötväska" från Stadium - men hittar inte inlägget. Vad var det för någon och finns månne bild? Angående vinskydd - tack för svar om att Emmaljungas passar, men finns något specifikt för P&T? Acta Gracos suflett - finns bild på denna också?
    Nej de finns inget vindskydd för PT vad vi vet om men finns de som passar med lite knåp samt de som syr upp..
  • Rosenbarn
    norgesessan skrev 2010-03-08 13:43:29 följande:
    Men stormcover och regnskydd är ju samma produkt...
    de var ju de jag funderade om hin misstolka..
  • Rosenbarn
    segnälkab skrev 2010-03-09 19:18:35 följande:
    ja jag valde i slutet av beställningen. fick välja mellan vanlig post, hemleverans eller lev till butik, sedan då vilken butik io sverige! Portofritt.
    Vart beställde du från?
  • Rosenbarn
    segnälkab skrev 2010-03-10 07:18:11 följande:
    Stadium, de "sköt" väskorna som går het debatt om här:)
    Nä mini kånken stadium har jag redan!
  • Rosenbarn
    ängeln83 skrev 2010-03-10 20:59:36 följande:
    Ett litet tips för er som jagar Mini kånkar, www.zillstar.se har 30% på dom denna vecka (279 kr), frakten är 29 kr.
    ÅÅÅ tack
  • Rosenbarn

Ni som har Cloudy sufflett är ni nöjda?? hur fäster man dem, hittat den för 199kr och akta bil´ligast 249kr......vet inte hur ja ska göra..har en vibe

• Rosenbarn

Jag såg fel de var en Aussie jag såg för 199Kr Besviken ja blev

Någon som har den till en pt vibe??? är de bra

• Rosenbarn
    Bambi81 skrev 2010-03-11 20:14:14 följande:
    Rosenbarn: jag har en aussie sunscrean till min PT sport - är jättenöjd med den!
    Har du några bilder???
  • Rosenbarn

Du kan ha rätt många olika modeller. Du kan ha babyproffsens egna, carena, vet de som haft emmaljunga och dyligt också. Ibland kan man behöva kapa plattan men bara ett hitta någon billig eller den man vill ha och testa- de flesta fungerar.

• Rosenbarn
    bejbisen skrev 2010-03-15 15:46:21 följande:
    Ni som har en Vibe, är ni nöjda med den?
    jag är nöjd i stort sett
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17