BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Vi berättade enbart nu bara för vi skulle sova hos hans föräldrar och det är inte så populärt om man kommer och är sjuk. Har extremt illamående och spyr ganska ofta. Är idag v8+0 el v8+1 beroende vart man kollar någonstans. Annars skulle vi vänta tills vi kommit över v12. Vi bor cirka 40 mil ifrån våra föräldrar. Jag blev så arg och besviken så jag sa det att vi behåller barnet oavsett om ni tycker att vi förstör vårat liv och vårat förhållande.
asså vilken sjuk läsning, det är ju inte dem för det första som ska leva med barnet det är ni som är gravida, låssas för tusan annars som någon sa! Blir så arg. Är dem avundsjuka att dem inte är inga längre och kan skaffa barn eller vad är problemet.
Jag förstår inte, ni är väl 18 år allihopa, annars kan jag ju förstå lite men inte annars. 18 ja då bestämmer man själv och föräldrarna får vara glada för ens skull åtminstone.
nä nu går jag och lägger mig innan jag börjar koka
Min morfar har alltid sagt åt mig att inte göra samma misstag som min mamma och få barn innan utbildning och jobb, mamma var bara 17 när hon fick mig och jag blir 24 iår. Men nu sitter jag här med både utbildning och jobb så jag kan nästan garantera att jag bara kommer få glada miner :).. Min sambo har gått arbetslös men direkt efter pluset så fick han jobb, nästan för bra att vara sant :).. Har inte berättat varken för mina eller hans föräldrar, men pappa har frågat varje gång han ringt om Daniel har fått något jobb eftersom han vet att bebisverkstan startar så fort Daniel får ett :)..
Det var verkligen inte meningen att det skulle bli negativ känsla i tråden ville bara prata av mig lite då ingen vet att jag är gravid förutom här inne och mina svärföräldar.
Jag har varit på hälsosamtal idag!!! Kändes helt konstigt att BM pratade seriöst om vad som händer i min kropp just nu... har fått tid för inskrivning o hon började prata om KUB/NUP - i mitt län blir alla erbjudna detta. Något som jag o min man får ta ställning till eftersom min systerson har Downs Syndrom... Men jag kommer att få se vår bebis runt påsk verkar det som och det känns super!!! Hoppas bara att allt går bra fram tills dess. Jag kommer att vara i v10+1 när jag skrivs in hos BM, men det är väl rätt normalt va?
kramar