• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • Familjen Rockström
    drömmaromsmått skrev 2010-02-19 10:35:59 följande:
    Jag har bloggat genom alla våra behandlingar och nu blir det graviditeten istället =)kronsten.blogspot.com
    spännande! jag ska följa dig där. har läst lite nu. vi har samma bf och testade positivt på samma dag och ska göra vul samma dag:P lite lustigt! mycket av din oro som du känner. likadant känner jag med. jag försöker att tänka positivt. men när man har väntat så länge efter de där plusset så blir man ju jätte orolig för mf och inte blir det bättree av att sitta här på familjeliv. jag och min man har inte försökt lika länge som dig (vi har försökt i 14 månader) kramar
  • Zappa1
    Vad härligt för er som har fått se de små.
    Själv har jag haft en helvetesdag. Jag ställde till en scen under ett möte när jag fick tokspel och började gråta av absolut ingen anledning alls. Sen berättade en kollega om ett tv-program om adoptioner,  och då började jag gråta igen. Ja, herregud jag utgår från att det är hormoner och inte att jag har blivit bindgalen.
  • Zappa1
    Lurven83 skrev 2010-02-19 10:26:39 följande:
     Undrar med om det är någon som bloggar om sin graviditet?
    Jag bloggar om tiden fram till graviditeten och fortsätter nu som gravid.
    Vecka 8 moving forward
  • Lurven83
    Zappa1 skrev 2010-02-19 14:52:55 följande:
    ok vad skoj! =) och du är i v 8. jag med =) ska in och kika =)
    Längtar ♥BF~101001♥ futurum-nobis-est.blogspot.com
  • Lurven83
    Zappa1 skrev 2010-02-19 14:52:55 följande:
    hihi kom på haha vad har du får blogg?? om man får kolla ?
    Längtar ♥BF~101001♥ futurum-nobis-est.blogspot.com
  • Tifan

hej på er =)
    tänkte jag hoppar in här jag med, jag är i  vecka 6+4. Såg att det eftrelystes bloggar och jag kommer att börja blogga om det snart ska bara på ett VUL till för att se att allt e bra då jag tidigare har haft ett MF.

Hoppas att det är bra med er alla och att inte illamåendet tar över ;)

• Taryn

Ja jag ar inte sa smart nar det galler sant har.. foljde dina instruktioner Sessan, det kanske funkade nu.. men om inte, det som var roligt med bilden var att det var nagot som flot i fostervattnet som hamnade markligt i bilden och det ser ut som min babis lutar sig tillbaka med en cigarr i munnen.

Har ocksa hort olika om hur man raknar veckor.. Idag ar det vecka 8 eller 9 for mig beroende pa hur man raknar.. sjalvkalrt valjer man det hogtsta, for det kanns osm en vecka mindre till man far sin nugget.

• Idaar
    Taryn skrev 2010-02-19 16:48:24 följande:
    Ja jag ar inte sa smart nar det galler sant har.. foljde dina instruktioner Sessan, det kanske funkade nu.. men om inte, det som var roligt med bilden var att det var nagot som flot i fostervattnet som hamnade markligt i bilden och det ser ut som min babis lutar sig tillbaka med en cigarr i munnen.Har ocksa hort olika om hur man raknar veckor.. Idag ar det vecka 8 eller 9 for mig beroende pa hur man raknar.. sjalvkalrt valjer man det hogtsta, for det kanns osm en vecka mindre till man far sin nugget.
    ha ha ha, vilken klockren bild du hade på bebisen!! Det var verkligen roligt
Svar på tråden BF Oktober