• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • MariaOMarkus
    anja1661 skrev 2010-02-16 14:15:57 följande:
    pluggar du på KI? jag pluggar på södertörn!
    jag pluggar på Lärgården som ligger inne på söder
    Malou - Mi amor - Mi vida
  • anja1661

hmm...kanske har jag ett till symtom? jag mår illa av mannens stank när han kommer hem från sin träning! jag står bara inte ut!!! inte så att jag spyr men ändå!!
    annars fortsätter jag vara hungrig jämt och har ingen sexlust. frukt är VÄLDIGT gott!!!

• Smultron8303

Tjena.. Finns det några smålänningar här i tråden med BF i oktober?
    Typ i närheten av växjö-trakten?

• Strumpan08

Fick mitt första gravispel idag. Hade inte fått i mig mycket under dagen pga illamående och smsade mannen att han skulle köpa mat på vägen hem, och att jag lägger mig och vilar. Han kommer hem - och har handlat färskpasta "tänkte att vi skulle fixa något till"... Jag hade ju tänkt mig något färdigt för jag klarar inte av att vara i köket alls och blev jätteledsen och bölade i en halvtimme över det... Håhåjaja. Tur att man kan skratta åt sig själv i efterhand.

Strumpan ~ 9/12-2008 ~ sandlada.blogg.se
  • unwritten
    Strumpan08 skrev 2010-02-16 22:04:28 följande:
    Fick mitt första gravispel idag. Hade inte fått i mig mycket under dagen pga illamående och smsade mannen att han skulle köpa mat på vägen hem, och att jag lägger mig och vilar. Han kommer hem - och har handlat färskpasta "tänkte att vi skulle fixa något till"... Jag hade ju tänkt mig något färdigt för jag klarar inte av att vara i köket alls och blev jätteledsen och bölade i en halvtimme över det... Håhåjaja. Tur att man kan skratta åt sig själv i efterhand.
    Ja visst är det hemskt att man är så känslig, lite synd om karlarna när dom verkligen försöker faktiskt :P
  • unwritten