• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • MariaOMarkus
    anja1661 skrev 2010-02-16 14:15:57 följande:
    pluggar du på KI? jag pluggar på södertörn!
    jag pluggar på Lärgården som ligger inne på söder
    Malou - Mi amor - Mi vida
  • anja1661

hmm...kanske har jag ett till symtom? jag mår illa av mannens stank när han kommer hem från sin träning! jag står bara inte ut!!! inte så att jag spyr men ändå!!
    annars fortsätter jag vara hungrig jämt och har ingen sexlust. frukt är VÄLDIGT gott!!!

• Smultron8303

Tjena.. Finns det några smålänningar här i tråden med BF i oktober?
    Typ i närheten av växjö-trakten?

• Strumpan08

Fick mitt första gravispel idag. Hade inte fått i mig mycket under dagen pga illamående och smsade mannen att han skulle köpa mat på vägen hem, och att jag lägger mig och vilar. Han kommer hem - och har handlat färskpasta "tänkte att vi skulle fixa något till"... Jag hade ju tänkt mig något färdigt för jag klarar inte av att vara i köket alls och blev jätteledsen och bölade i en halvtimme över det... Håhåjaja. Tur att man kan skratta åt sig själv i efterhand.

Strumpan ~ 9/12-2008 ~ sandlada.blogg.se
  • unwritten
    Strumpan08 skrev 2010-02-16 22:04:28 följande:
    Fick mitt första gravispel idag. Hade inte fått i mig mycket under dagen pga illamående och smsade mannen att han skulle köpa mat på vägen hem, och att jag lägger mig och vilar. Han kommer hem - och har handlat färskpasta "tänkte att vi skulle fixa något till"... Jag hade ju tänkt mig något färdigt för jag klarar inte av att vara i köket alls och blev jätteledsen och bölade i en halvtimme över det... Håhåjaja. Tur att man kan skratta åt sig själv i efterhand.
    Ja visst är det hemskt att man är så känslig, lite synd om karlarna när dom verkligen försöker faktiskt :P
  • unwritten
    Smultron8303 skrev 2010-02-16 21:38:40 följande:
    Tjena.. Finns det några smålänningar här i tråden med BF i oktober? Typ i närheten av växjö-trakten?
    Här har du en smålänning men från Jönköping :)
  • LJ87
    Smultron8303 skrev 2010-02-16 21:38:40 följande:
    Tjena.. Finns det några smålänningar här i tråden med BF i oktober?Typ i närheten av växjö-trakten?
    ja e smålänning.. från växjötrakten till o med.. =)
  • Strumpan08
    unwritten skrev 2010-02-17 07:52:38 följande:
    Ja visst är det hemskt att man är så känslig, lite synd om karlarna när dom verkligen försöker faktiskt :P
    Mmm, jag tror det är naturens sätt att pröva förhållandet redan under graviditeten, se om man faktiskt pallar med ett barn sen också.
    Strumpan ~ 9/12-2008 ~ sandlada.blogg.se
  • Ärtan2010

Här är en smålänning till - men från Värnamo!

Alldeles ny här, och lite omtumlad efter ett positivt test igårkväll! Men väääldigt glad och lycklig!

• Lollinona

Hej!

Testade positivt i morse och kan knappt tro att det är sant! =) Känner knappt några grav-symtom öht. Funderar på om testet ljuger för mig. :O
    Men om det talar sanning, vilket jag innerligt hoppas så har jag BF 25 okt, och det är första barnet. Bor i Gbg för tillfället men flyttar till Falköping om en månad. 
    Har alla andra BF i början av oktober eller finns det fler med ungefär samma datum som jag? :) 
    Vad många smålänningar det var här förresten, ingen som bor i Gbg, Fkp-ings trakten? :)
Svar på tråden BF Oktober