Inlägg från: unwritten |Visa alla inlägg
  • unwritten

BF Oktober

Hejsan, en till som gärna hoppas in här. Har också bf i oktober.

är i v9 nu och mår så grymt illa varje dag, har varken lust
    eller ork att göra någonting. Hur mår ni?
  • unwritten
    Strumpan08 skrev 2010-02-16 22:04:28 följande:
    Fick mitt första gravispel idag. Hade inte fått i mig mycket under dagen pga illamående och smsade mannen att han skulle köpa mat på vägen hem, och att jag lägger mig och vilar. Han kommer hem - och har handlat färskpasta "tänkte att vi skulle fixa något till"... Jag hade ju tänkt mig något färdigt för jag klarar inte av att vara i köket alls och blev jätteledsen och bölade i en halvtimme över det... Håhåjaja. Tur att man kan skratta åt sig själv i efterhand.
    Ja visst är det hemskt att man är så känslig, lite synd om karlarna när dom verkligen försöker faktiskt :P
  • unwritten
    Smultron8303 skrev 2010-02-16 21:38:40 följande:
    Tjena.. Finns det några smålänningar här i tråden med BF i oktober? Typ i närheten av växjö-trakten?
    Här har du en smålänning men från Jönköping :)
  • unwritten
    Tifan skrev 2010-02-28 20:21:20 följande:
    Jag lever på popcorn och Loka det är vad jag får behålla =P
    Det är lite så jag tänker med att bättre äta något än inget, men man e ju klart rädd att det ska skada barnet att man inte får i sig tillräckligt =/
  • unwritten
    Jamtland4ever skrev 2010-02-28 20:15:34 följande:
    Nu blir jag lite avis av att läsa att ni inte mår så illa. Mitt illamående har kommit igång rejält igen. suck. Vill verkligen slippa det. Men har hittat en sak som jag får behålla inte direkt mycket men det får gå tills jag mår bättre. Kräm med mjölk vad gott det är ibland.
    Det låter som en bra ide, det ska jag testa =) Men i dagens blåsväder är man inte lockad att gå till affären direkt =/
Svar på tråden BF Oktober