• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • Lollinona

Jag testar mig nog om det erbjuds, men vi får se. Är ju bara 20 så risken är ju inte så hög för mig... Men man kan aldrig vara nog säker. :)

• Sessan1985
    Taryn skrev 2010-02-18 23:52:58 följande:
    Jag vet inte riktigt hur jag gjorde.. laddade upp den igen..
    Vi kan fortfarande inte se ditt bildgalleri =( jag hade precis samma problem och det är inte så lätt att veta hur man ska göra. Den här förklaringen fick jag på hur man gör: Gå in på presentation - där ser du något som heter inställningar, där har du en inställning som heter kontoinställningar (vänster meny) - sedan klickar du i bildgalleri och trycker på spara. Hoppas att det var så man gjorde =)
  • Sessan1985

Nä förlåt nu blev det fel ändå =) du ska inte in på presentation, det finns en flik som heter  insällningar (kugghjulet) där står det kontoinställningar och lite längre ner Navigeringsval och där kan man kryssa i de oika sakerna som man vill ska vara synliga för andra. Lycka till =)

• Sessan1985

Jag vet att jag redan har frågat detta, men fick inte så många svar som jag hade hoppats på =) Jag är idag i vecka 6+4, är jag i vecka 6 eller vecka 7 då? Som sagt så står det ju olika på olika ställen man läser.

• lilltiger
    Sessan1985 skrev 2010-02-19 07:59:55 följande:
    Jag vet att jag redan har frågat detta, men fick inte så många svar som jag hade hoppats på =) Jag är idag i vecka 6+4, är jag i vecka 6 eller vecka 7 då? Som sagt så står det ju olika på olika ställen man läser.
    Då är du inni 7e veckan.. Och har 3 dagar kvar tills du kliver i 8e v=)
  • Sessan1985
    lilltiger skrev 2010-02-19 08:23:38 följande:
    Då är du inni 7e veckan.. Och har 3 dagar kvar tills du kliver i 8e v=)
    Är det så BM räknar oxå? någon skrev här att BM räknar bara fullgångna veckor. Vet du något om det?
  • lilltiger

Vårdpersonal räknar fullgångna veckor. V 12+2 blir således v 12 hos BM men v 13 i dagligt tal, du har alltså gått 12 fulla veckor men är inne i den 13:e graviditetsveckan.
    Detta är ett ex=)

• Sessan1985
    lilltiger skrev 2010-02-19 08:55:35 följande:
    Vårdpersonal räknar fullgångna veckor. V 12+2 blir således v 12 hos BM men v 13 i dagligt tal, du har alltså gått 12 fulla veckor men är inne i den 13:e graviditetsveckan.Detta är ett ex=)
    Tack så mycket för hjälpen =)
  • Lurven83

Tjena tjena ett tag sen man var inne. Hoppas allt är bra! Har tyvärr inte orkat läsa tillbaka då det var några dagar sen jag var inne.

Undrar med om det är någon som bloggar om sin graviditet?

Längtar ♥BF~101001♥ futurum-nobis-est.blogspot.com
Svar på tråden BF Oktober