BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Jag testar mig nog om det erbjuds, men vi får se. Är ju bara 20 så risken är ju inte så hög för mig... Men man kan aldrig vara nog säker. :)
Nä förlåt nu blev det fel ändå =) du ska inte in på presentation, det finns en flik som heter insällningar (kugghjulet) där står det kontoinställningar och lite längre ner Navigeringsval och där kan man kryssa i de oika sakerna som man vill ska vara synliga för andra. Lycka till =)
Jag vet att jag redan har frågat detta, men fick inte så många svar som jag hade hoppats på =) Jag är idag i vecka 6+4, är jag i vecka 6 eller vecka 7 då? Som sagt så står det ju olika på olika ställen man läser.
Vårdpersonal räknar fullgångna veckor. V 12+2 blir således v 12 hos BM men v 13 i dagligt tal, du har alltså gått 12 fulla veckor men är inne i den 13:e graviditetsveckan.
Detta är ett ex=)
Tjena tjena ett tag sen man var inne. Hoppas allt är bra! Har tyvärr inte orkat läsa tillbaka då det var några dagar sen jag var inne.
Undrar med om det är någon som bloggar om sin graviditet?
Jag har bloggat genom alla våra behandlingar och nu blir det graviditeten istället =)
kronsten.blogspot.com