• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • Zappa1
    Lurven83 skrev 2010-02-19 15:05:58 följande:
    hihi kom på haha vad har du får blogg?? om man får kolla ?
    Sorry, glömde säga adressen. Jag har det mesta skrivet i mitt lilla krypin här.
    BF 6 Oktober can't wait
  • 2små2stora

Är det någon mer som tycker att orken/kondisen försvann när plusset kom?

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • lilltiger
    2små2stora skrev 2010-02-21 17:18:04 följande:
    Japp, her är det då så.. tycker jag blir anf av att bare går på toa när jag har sovit.
    Så man e då slapp nå hämskt..{#lang_emotions_laughing}
    Jag brukar då gå ut och gå varje kveld, men det har blivit en paus i det, får ta det efter min kondis blir bra{#lang_emotions_wink} Har ju den perfekta orsak nu ..{#lang_emotions_laughing}
  • Ella1986

Hej tjejer!

Har en fråga till er som jag bara måste få svar på innan jag blir tokig! 
    Var ute och åkte längdskidor i dag. Föll på rumpan fyra-fem gånger innan jag gav upp och gick sista biten hem. Är det farligt att ramla på rumpan när man är gravid? Kan risken för missfall öka? Jag är i vecka 7+6, ska tilläggas. 
    /Ella
  • 2små2stora
    Ella1986 skrev 2010-02-21 17:26:14 följande:
    Hej tjejer! Har en fråga till er som jag bara måste få svar på innan jag blir tokig!  Var ute och åkte längdskidor i dag. Föll på rumpan fyra-fem gånger innan jag gav upp och gick sista biten hem. Är det farligt att ramla på rumpan när man är gravid? Kan risken för missfall öka? Jag är i vecka 7+6, ska tilläggas.  /Ella
    Nej det är inte farligt att ramla, bebisen ligger väldigt skyddad där inne.
  • Zappa1
    Ella1986 skrev 2010-02-21 17:26:14 följande:
    Hej tjejer! Har en fråga till er som jag bara måste få svar på innan jag blir tokig!  Var ute och åkte längdskidor i dag. Föll på rumpan fyra-fem gånger innan jag gav upp och gick sista biten hem. Är det farligt att ramla på rumpan när man är gravid? Kan risken för missfall öka? Jag är i vecka 7+6, ska tilläggas.  /Ella
    Jag och min syrra åkte längskidor (för första gången sedan högstadiet) för några veckor sedan. Det var innan jag hade testat och visste att jag var gravid och min syrra var i 14e veckan. Det var inte mycket vi stod på benen och vi ramlade hårt på rumpan massor av gånger och vi är båda fortfarande lyckligt gravida!
  • LurvensFrö
    2små2stora skrev 2010-02-21 17:18:04 följande:
    ja grymnt och inte blir det bättre, här sitter man i v 9 helt utmattat. Sambin tvinga ut mig på en promenad, vilket var skönt ändå efter att bara legat på soffan och slumrat hela dagen.

Och när vi kom hem gjorde sambon honongmelon shake, =P
    Längtar ♥BF~101001♥ futurum-nobis-est.blogspot.com
  • 2små2stora
    LurvensFrö skrev 2010-02-21 21:27:01 följande:
    ja grymnt och inte blir det bättre, här sitter man i v 9 helt utmattat. Sambin tvinga ut mig på en promenad, vilket var skönt ändå efter att bara legat på soffan och slumrat hela dagen. Och när vi kom hem gjorde sambon honongmelon shake, =P
    Jag blir helt slut efter bara en 3km runda inte blir det bättre av att jag släpar antingen på barnvagn eller pulka. Blir inga 5km promenader närmaste tiden i alla fall.
  • LurvensFrö
    2små2stora skrev 2010-02-21 21:29:03 följande:
    Jag blir helt slut efter bara en 3km runda inte blir det bättre av att jag släpar antingen på barnvagn eller pulka. Blir inga 5km promenader närmaste tiden i alla fall.
    jobbigt med sån konstant trötthet, hoppas det blir bättre snart. =)
    Längtar ♥BF~101001♥ futurum-nobis-est.blogspot.com
Svar på tråden BF Oktober