Inlägg från: CarroW86 |Visa alla inlägg
  • CarroW86

BF Oktober

Halloj!!

Hoppar in här jag med :).. BF beräknad till 7 oktober, har precis gått in på vecka 5 :D.. Första barnet för mig med och det ska bli så roligt om allt går som det ska :)..

• CarroW86

Blir det en pojk ska han heta William, så är det bara :).. Har inget flicknamn bestämt..

• CarroW86

Haha det är jätte knasigt, men sen jag fick plus så har typ alla symtom försvunnit :p.. Eller de finns där, men visar inga blåa ådror på brösten, men bråstvårtorna är känsliga.. Men tror att jag kände efter extra mycket innan jag plusade :p.. Är det någon mer än jag som är konstant hungrig hela tiden? Har inget illamående är bara hungrig precis jämt..

• CarroW86

Grejen är ju att jag inte inbillar mig hungern, magen skriker verkligen efter mat.. Äter jag inte så har det hänt att jag blivit jätte yr, typ som blodsockerfall..

• CarroW86

Haha skönt att veta att man inte är ensam :P.. Mamsaa; Haha ja det problemet har jag med, oftast tjurar jag lite så då äter han med lite :P.. Haha kanske därför karlarna också blir "gravida" när vi är det :P

• CarroW86

Jag kan inte sova på mage.. Är trött konstans, men annars ingenting.. Börjar funder på om det verkligen finns ngt där inne :s..

• CarroW86

Är jag helt knäpp som inte känner ngt?? Fast brukar inte ha pms och hade man inte det så brukade det inte bli så väldiga humörsvängningar under graviditeten.. Testerna visar fortfarande positivt iallafall och har varken fått mens eller någon annan blödning.. Ska ringa barnmorskan imorgon och prata lite hade jag tänkt..

• CarroW86

jag är i v.5 ska gå in i v.6 på torsdag..
    Delphin: Fick telefontid 11.40 idag så jag lovar att skriva sedan vad hon sa :)..
    Thweni: Får sägga gratis till dig :).. Skönt att man inte är ensam om att inte känna något.. De enda som vet är de som kommer åt Familjeliv, mina och sambons föräldrar får veta när ul är gjort...

Svar på tråden BF Oktober