Inlägg från: LurvensFrö |Visa alla inlägg
  • LurvensFrö

BF Oktober

2små2stora skrev 2010-02-21 17:18:04 följande:
    Är det någon mer som tycker att orken/kondisen försvann när plusset kom?
    ja grymnt och inte blir det bättre, här sitter man i v 9 helt utmattat. Sambin tvinga ut mig på en promenad, vilket var skönt ändå efter att bara legat på soffan och slumrat hela dagen.

Och när vi kom hem gjorde sambon honongmelon shake, =P
    Längtar ♥BF~101001♥ futurum-nobis-est.blogspot.com
  • LurvensFrö
    2små2stora skrev 2010-02-21 21:29:03 följande:
    Jag blir helt slut efter bara en 3km runda inte blir det bättre av att jag släpar antingen på barnvagn eller pulka. Blir inga 5km promenader närmaste tiden i alla fall.
    jobbigt med sån konstant trötthet, hoppas det blir bättre snart. =)
  • LurvensFrö
    Ella1986 skrev 2010-02-22 11:42:54 följande:
    Zappa1: Man får tänka att människan har fött barn sedan urminnes tider, och att det till synes har fungerat ganska bra utan en massa förbud och riktlinjer. Lika bra att bryta ihop och komma igen, för man mår som sagt inte bra av att oroa sig hela tiden. I dag går jag in i vecka 9 och det känns alldeles fantastiskt att pyret därinne har klarat sig så länge (jag är pessimistisk - jag vet). Men nu börjar de mest kritiska veckorna, har jag hört. Är det sant att de flesta missfall sker i vecka 9-11? 
    jag har hört v 8 är vanligast men det är ju olika.
  • LurvensFrö
    Jamtland4ever skrev 2010-02-22 12:02:41 följande:
    Hejsan. Jag är en tjej på 20 år som fick ett plus någon vecka sen och har beräcknad bf mellan den 3-7 oktober. Hoppas att jag får vara med här? Bor i skåne straxt utanför hässleholm.
    en skåning till här från malmö
  • LurvensFrö
    Jamtland4ever skrev 2010-02-22 13:31:20 följande:
    Malmö är en fin stad men skulle inte klara av att bo där :P är ingen storstads människa direkt
    hihi tycker iofs inte mamlö ör så stort, men själv kan jag tänka mig flytta utanför malmö, men vet inte vart, vi kommer nog bo här ca 2 år sen vill min sambo plugga och då får vi flytta någon annanstans, men vet inte vart. Så vi får se. Men har bott heöa mitt liv i malmö men ibland drömmer jag om en omväxling och en flytt till ny plats. =)
  • LurvensFrö
    Jamtland4ever skrev 2010-02-22 15:01:15 följande:
    Hehe okej. Jag har flyttat runt en hel del i mitt lilla liv. Som längst bodde jag cirka 15 år i en och samma by.
    ok däär ser man Ja det är nog dags för mig, men blir ju först efter mammaledigheten, så det gäller ju att spara oengar tills dess, eller så blir det jäkligt snålt levande, fast det är ju sällan så dyrt att bo som i malmö.
  • LurvensFrö
    Jamtland4ever skrev 2010-02-22 17:42:24 följande:
    Jag måste rätta mig jag bodde bara cirka 12 år i samma by när jag tänker efter. Men det är cirka 15 år i östergötland.
    hehe lugnt =)

fy har fått mycket uppstötningar i magen, tuggar tabletter från apoteket som ska hjälpa. hmm.. eller kanske äta nått hmmm vad ska man göra för mat hihi
  • LurvensFrö
    Jamtland4ever skrev 2010-02-23 11:53:03 följande:
    uppstötningar har jag inte så mycket men mår illa konstant speciellt när man ska laga mat då kan jag verkligen inte vara i närheten och det är lite jobbigt då det är min tur att laga mat.
    fy ja det är jobbigt, denna gången månad ska jag köpa hem en massa frukt så man har att äta, melon är supergott att äta nu så det blir det massor av..

På Torsdag är det vul, kan inte sluta tjata om det, vill så gärna se att allt är ok =)
  • LurvensFrö
    Jamtland4ever skrev 2010-02-23 14:53:50 följande:
    Gud vad kul. Jag har inte ringt barnmorskan ännu då jag har flera missfall i bagaget. Men ska nog ta och göra det imorgon så jag med får komma in och se den lille som finns i magen. Inget hjälper mot mitt illamående och det är extremt jobbigt.
    gud vad jobbigt, förstår det.

Ja det kan vara rätt skönt att se att det verkligen är något där och att allt är ok, =) Så man kan lugna sig lite. Man blir ju så nervös att nått är fel om man har dålig erfarenhet. En kompis till mig var inte aalls nervös, hon gick till v 16 tror jag innan hon titta på sin lill* och v 10 berätta hon för alla. Hon var liksom så säker, jag önskar jag hade den känslan.
  • LurvensFrö
    Jamtland4ever skrev 2010-02-23 16:32:40 följande:
    Ja dålig erfarenhet har jag vill inte ha mer. Men tror och hoppas att denna graviditet håller sig kvar Men blir så ledsen berättade för svärföräldrarna att de skulle bli farmor och farfar. Dem sa direkt hoppas verkligen att ni ska göra abort. Blev så besviken. De anser att jag och min partner inte varit tillsammans så länge. Vi har varit ihop i snart 3 år och vi vet verkligen vart vi har varandra. Förstår inte att de inte kan vara glada för våran skull.
    wow here gud, det var det värsta, hur f*n kan man säga så, fy!
Svar på tråden BF Oktober