Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?
Jag bara undrar.
Jag bara undrar.
Hahaha vilken frågeställning TS.
Folk med pengar i plånboken handlar på Lidl och ÖB....de andra stjäler från Coop och Ica (ungefär samma glocalnet-nivå som din frågeställning)
Människor får jag hoppas?
Brukar köpa en del saker på Lidl som jag vet är billigare och faktiskt bättre, typ fiskpinnar som faktiskt innehåller mycket mer fiskt än våra "svenska" och smakar fisk!
ÖB var favoriten när jag var liten då dom hade gammla millitärprylar, tror min kusin var lite delaktig i det för han var tokig i det och hade alla olika klädesplagg man kunde köpa, och spadar, kåsor mm. Sen fanns det inte där vi bode så det var jättespännande när vi väl var där (ca 2 ggr/året)
Jo, Jag handlar all våran mat på ICA, men åker till Ö&B Ibland för att köpa, tvål, schampo, balsam, rengöringssaker m.m då det är mycket billiagre än på ICA, COOP & Willys. Känner att jag kan lägga dom pengarna på någe roligare..
Vanligt folk handlar väl där? Vi har bra ekonomi, men självklart handlar jag hellre samma produkt för halva priset på ÖoB!
Tycker frågan känns "överklassbeteende" och nedvärderande.
Den här tråden blir bara roligare och roligare.
Särskilt när man läser folks beskrivningar.
Då inser man varför folk tar åt sig.
jadu, vi handlar där....både lidl o öb...liksom same shit fast billigare än ica (iallafall hos oss) handlar willys oxå....men kanske bara vi som gör det de andra bara fejkar att de handlar där
Jag fattar inte att man kan handla där. Välkommen till denna tråd
www.familjeliv.se/Forum-5-154/m49676009.html