• Hormonermedhumör

Vilka fysiska symtom på stress/ångest har ni haft ?

Vilka fysiska symtom på stress och ångest har ni haft ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-20 15:32
    Någon som upplevt t.ex. torrhet i munnen, svullnad i ansiktet och/eller annorlunda känsel i samband med stress och ångest ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-20 15:42
    Någon som lätt spänner sig i käk - och/eller halsmuskulaturen ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-26 10:30
    Någon som vet nån bra hemsida där man kan läsa om ångest och/eller stress osv eller nån bok med samma innehåll ?

Eller nån som har tips på vad som hjälper emot stress,spänningar och ångest (förutom mediciner och terapisamtal) ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-28 08:59
    Av Er som spänner Er i käken och upplever som att det gör ont i tänderna/övriga delar av munnen...exakt var och hur mkt ont har ni ?

• Svar på tråden Vilka fysiska symtom på stress/ångest har ni haft ?
  • Anonym (hypo)

Nä men extremt torr och kliande hårbotten

• MizzTez
    Anonym (hypo) skrev 2011-12-18 14:21:17 följande:
    Nä men extremt torr och kliande hårbotten
    Men vad skumt.. Har suttit och gnällt ett tag att det kliar så fruktansvärt i hårbotten på mig! Min dotter kom med papper från skolan om att de har löss och sen har det kliat! Så jag har sagt att det är psykiskt kliande på mig! hahaha
  • Anonym (hypo)

Kan vara vintern och kylan också....
    Är det någon som har problem med urinvägarna, njurarna eller höfterna? 

• Anonym (Rädd)

Vanadiz: nej, äter inte magnesium! Har extremt mycket problem med min mage också nu tillsammans med alla neurologiska symptom. :( Är under utredning för det också. Finns spår av inflammation. Suck. Så jag vågar inte stoppa i mig särskilt mycket alls skulle jag komma till.. Men har förstått att magnesiumbrist kan ställa till det!!

• Anonym (Rädd)

Anonym hypo och hypokondra: Jag har problem med urinvägarna på exakt samma vis som du beskriver!! Det där var som att läsa om mig, läskigt! Trodde inte man kunde få den typen av problem kopplat till stress och ångest.. Får även rysningar i hårbotten OCH är torr och kliig. :/

• Anonym (Hypokondra)

Jag får också lite problem med höfterna och urinvägarna...domningar i ansikte är ju vanligt,men är det normalt att det håller i sigi typ 2 dagar?

• Anonym (hypo)

Till Rädd. 
    Va tråkigt att du känner likadant för det är ett helvete men gud så härligt att det finns någon som jag eller det känns skönt att inte vara helt ensam. Berätta lite mer om dina besvär snälla. Sitter just nu har jag mycket besvär och känner mig låg. Blir nog till att gå rill doktorn imorrn. Har du också ont över ryggen? Har du varit hos läkaren?

• Anonym (mimmi)

har oxå haft ont i njurarna. Till o med vart på ultraljud. inget fel
    torr kliig
    torr hårbotten

• Anonym (Rädd)

Anonym hypo: jag tyckte också det var så otroligt skönt att läsa att jag inte var ensam. Det kommer lite då och då. Sen kan det vara bättre någon dag eller två. Sen kommer det tillbaka. Jag har varit hos doktorn och det har gjorts odling men de hittar inget trots mina stora besvär. Har även ont upp över ryggen och ner i magen ofta. Och såklart sveda ner i urinröret. Är så less på det. :( känner också någon slags trötthet i ryggen ofta.. Har du blivit utredd på grund av detta? Kan du se ngn koppling till att du blivit kall eller liknande i samband med ontet? Det fick jag för mig ett tag..!!

• Anonym (hypo)

Jag har fått diagnosen uretrit. Läs mer här: www.uretrit.se. Jag lider verkligen av denna åkomma. Vi kan väl hjälpas åt och stötta varandra

Svar på tråden Vilka fysiska symtom på stress/ångest har ni haft ?