• Serendipity

30+ som fick första barnet 2006 *4*

{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

Välkommen till 30+tråden för oss
    som fick vårt första barn år 2006!

{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

En del av oss träffades redan 2005 då vi planerade första barnet och har sedan följts åt under graviditet, spädbarnstid, dagisinskolning, trots, syskonförsök mm.

Våra barn ska i år fylla hela fyra år. Här fortsätter vi att diskutera våra härliga ungar!

{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}

Våra systertrådar:

30+ med första barnet, spädbarn
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m48684240.html

30+ med första barnet, 1-3 år

30 + som planerar syskongraviditet
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m48715017.html

30+ som väntar / har fått syskon
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m49504578.html

30+ samlingstråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m49665926.html
  • Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*
  • kaz

I Stockholm luktar det tydligt brandrök idag! Hoppas att de får bukt på elden snart! Vilken katastrof!

Vi5: 9 mån, vart tog tiden vägen? P stoppar också allt i munnen. Jättejobbigt och svårt att hålla undan efter de stora.

• Milla C

Jag blev stucken av en geting långt upp på insidan av underbenet igår morse - och det är svullet, hett och hårt - så jag kan inte rida ikväll (går inte att skänkla hästen) . Och L slog till G i ansiktet med svansklubban på en plastdinodaurie alldeles nyss ! Det känns som att det mest positiva som hänt denna första jobbdag efter semestern är att det regnade en massa på förmiddagen - och det var väl mest roligt för de som bekämpar branden utanför Sala.

Mamma till världens finaste pojkar; Gabriel -06 och Lucas -09
  • kaz

Milla: Men fy! Igår fick Sara för sig att hon skulle springa med Philip i famnen. Det slutade med att hon snubblade över honom rakt ner i gruset. Philip fick tack och lov bara några skrubbsår på kinden. Och nu verkar han ha fått feber. Japp, 1 vecka och 1 dag innan första vab-dagen

• Mandra

Milla C - förlåt att jag skrattar men vet du själv hur bra och svart din humor är ibland (på rätt sätt) ? Förstår att det suger men ditt sätt att uttrycka dig om regnet! Kram och jag hoppas att tisdag blir en bättre dag. Det är du så himla mycket värd!

Puss på er alla, önskar jag hade något bra att säga men just nu kämpar jag med just det, att se det bra.

• Milla C

Mandra: Skönt att du kunde skratta åt mitt elände - det var lite det som var meningen; -).

Tufft att du har svårt att hitta ljusglimtar själv just nu. *Styrkekramar*

Mamma till världens finaste pojkar; Gabriel -06 och Lucas -09
  • kaz

Mandra: Kramar till dig! Hur går det med jobbsökandet? Är det det som tynger dig?

• asap

Mandra - Hoppas det ljusnar för dig snart! Kramar till dig.

Jag kom att tänka på malinkatarina idag, är det någon som har kontakt med henne och vet hur de har det?

• Piggley Wink

Malinkat hälsar att hon kommer tillbaka när de är hemma igen. Hon skickar kram till asap för uppmärksamheten

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*