Kaz, vad härligt, det skulle jag med behöva, har nästan inget att ta på mig nuförtiden. Milla så där var det när vi tod blodprov på Edvin förra veckan, fick tvångshålla handen och han tjöt i hödgan sky, Sköterskan var inte så jättepedagogisk, frågade varför han "blängde så surt på henne" och sa åt honom att "nu får du le mot mig" när det var klart. Hon höll motvilligt fram en ask med bokmärken och när E bara tittade (han har ju aldrig sett sådana) fräste hon ska du inte ta ett nu då. Märkligt beteende. Sirre, jag med, har varit så dålig på att dokumentera nu. Har inte heller ordnat med foton eller så på länge. Usch, så trist. Det lät som en toppenidé med dagboken och just att den skulle kunna ligga framme. Pyttis Mandra, vilken uppläxning Det lär nog bli mer av den varan tänker jag med dina finurliga tjejer. Jag sällar mig till sjuklingsskaran, var på VC idag, har ju haft sprängande huvudvärk i ansiktet i 3 veckor oc ont i hela skallen sedan början av januari, dessutom varit väldigt yr, måste hålla i mig när jag ska gå ibland. Och det var visst inte så konstigt att jag känner mig sjuk och trött. Dels har jag en ordentlig bihåleinflammation, med påverkan på örat och alla slemhinnorna och dels en halsfluss som dock som tur är verkar hålla på att läka ut, men hon sa att den kunde blossa upp om jag inte tog det lugnt. Dessutom hade jag låga blodvärden och höga infektionsvärden. Har nu fått antibiotika, avsvällande tabletter och sjukskrivning veckan ut, med stränga order om att ta det lugnt. Det kändes rätt så skönt att hon var så bestämd iaf. Och nu känner jag mig plötsligt jättesjuk