Stort Krya på sig kramar till alla sjuka barn!! Jag vill helst slippa mer sjukor hemma... risken finns ju alltid när man lämnat på dagis. Vi sa förra veckan att vi har nog inte varit på jobben en hel månad sen vi fick barn. Dock dec och jan för vår del som varit sämst.
Minimalla; Stackars lilla Stella! Skönt ni iaf kollade upp urinen så ni fick veta om vätskebristen i tid! Och att ni har fått det att vända, barnen är ju sååå svåra att få i något när de är sjuka.. det är den största kampen. Förra veckan hade vi den med Olle och man mår så dåligt själv av det! Kram på dig!! Känner precis som du att vi behöver ta tag i tjatet vid bordet… vi behöver nog också läsa den boken ”fem gånger mer kärlek” ska genast in o beställa den. Känns som jag o F är på helt olika plan nu i vår uppfostran och nu behöver vi verkligen vara överrens då det är ständiga konflikter hemma mellan oss och framförallt Alma. Jag blir som du ledsen när vi väl sitter där i soffan o hon somnat…
Vi4; F har spelat fotboll också och tränar lite när han känner för det nu. Man brukar även här känna av att man är äldre nu J Kul att E har börjat gå nu, visst blir man häpen när de bara släpper o går!
Mandra; Grattis i efterhand till Tyra på hennes 2 årsdag!!! Tänk att hon är så stor nu den lilla tjejen
Assar; Hos oss är städningen oftast oxå tjat… Alma vägrar att göra det om inte jag hjälper henne så nu har vi fått börja med att hon måste börja sen hjälper vi henne med det sista… Olle plockar gladerligen men plockar fram lika fort igen, lika glad
Milla; Hoppas Gabriel är bättre idag!!
Kaz; Haha, engelska ja den va bra!
Vi har haft en mysig och underbar helg i Helsingborg med hela min tjocka familj Vi va 13 vuxna och 4 barn... så vi blir många när alla är med. Min lillebror har fyllt 30 år och det firades rejält Nu ska de snart ha en liten bebis till, jag blir sååå sugen när jag ser hennes fin,fina mage. Däremot lycklig när jag fått sova hela natten då svägerskan klagade o va lite trött för deras 9 månaders varit lite orolig på natten.