30+ som fick första barnet 2006 *4*
Tack för era stödjande ord. Jag är fortfarande orolig, och ringde mödravårdcentralen idag för att i alla fall prata om mina farhågor, men hon avfärdade det snabbt med att var det bara en markör så var det inget att oroa sig för.Sedan sade hon samma sak om själva vattnet i njurarna att det gick bra att behandla även om det fanns kvar när bebisen föddes. Tycker bara att de avfärdar kopplingen mot DS lite snabbt och att man kanske hade velat prata med en doktor om det i alla fall. Fast nu nöjer jag mig med att de verkar tycka att det är så osannolikt att jag är löjligt orolig, och ska försöka vara lugn tills mitten av maj eller vad det nu blir.
Vi4 - Jag är i v19 nu.
Kaz - De kalla fötterna fick jag också, men de kom när jag hade blivit gravid... Nu bara längtar jag efter att bebisen ska komma, jag är alldeles för orolig som gravid för att kunna njuta av det hela.
Vi har haft en jobbig helg. Det var helt rätt att avstyra kalaset för vår del för Anton fick kräksjukan i torsdags kväll, Elis i lördags kväll och sedan jag och J i lördags natt. Det var en sådan där elak en då man bara kräktes var 10:e minut i 10 timmar, men sedan var det över. Vi var rejält medtagna igår (blev mkt dator för killarna som var pigga), men idag är det lite bättre. J skulle åkt till Norge för 1 1/2 v jobb igår, men nu åker han imorgon istället. Det positiva med det är att han kan vara med då Anton öppnar sina presenter imorgon på 5-årsdagen.