• fdavidsson

Fulaste namnet?

Vilket är det fulaste namnet du vet, som du absolut inte skulle döpa ditt barn till?

• Svar på tråden Fulaste namnet?
  • StarkMamma

Då ska jag väl få alla moralkärringar att sätta i halsen då!

Min yngste som heter Djohnny! Han var nr 2 med den stavningen i Sverige!

Jag har en dotter som heter Robiin! Hon var nr 1 med den stavningen i Sverige men fler har tagit efter nu!

Där fick ni något att tugga på!

2010 års bästa mamma! Fråga gärna varför.
  • Förälskad
    Miew skrev 2010-02-06 10:03:40 följande:
    Jag avskyr Emma, Julia, Ronja, Vilma. Jag fattar inte hur de kan vara så populära. Sen är ju Tindra, Vilja, Rasmus, Kevin, Hampus, Max, Jesper, Linus också extremt fula.
    Haha.. Ja du, det är konstigt så det kan bli.. Vissa namn bara bli populärare än andra.. Det går trender i namn precis som i kläder, ta Viggo tex {#lang_emotions_laughing} Jätte vanligt om du frågar mig.
  • Takhiza
    fdavidsson skrev 2010-01-11 12:45:30 följande:
    Vilket är det fulaste namnet du vet, som du absolut inte skulle döpa ditt barn till?
    NOVA, ANNELIE eller ALEXANDRA *rys*
  • zimis

lägger till några: Jens,Lisbeth,Rutger,Klas,Lotta

• southernbelle
    StarkMamma skrev 2010-02-06 10:18:24 följande:
    Då ska jag väl få alla moralkärringar att sätta i halsen då! Min yngste som heter Djohnny! Han var nr 2 med den stavningen i Sverige! Jag har en dotter som heter Robiin! Hon var nr 1 med den stavningen i Sverige men fler har tagit efter nu! Där fick ni något att tugga på!
    Ta absolut inte detta på fel sätt för jag är enbart nyfiken. Varför valde du dom stavningarna till dina barn?
  • Användarnamn är för mesar
    StarkMamma skrev 2010-02-06 10:18:24 följande:
    Då ska jag väl få alla moralkärringar att sätta i halsen då! Min yngste som heter Djohnny! Han var nr 2 med den stavningen i Sverige! Jag har en dotter som heter Robiin! Hon var nr 1 med den stavningen i Sverige men fler har tagit efter nu! Där fick ni något att tugga på!
    Ja det var kanske det fulaste och mest WT-namn jag någonsin läst, och det gör mig inte till en moralkärring.
  • southernbelle
    Förälskad skrev 2010-02-06 10:23:55 följande:
    Haha.. Ja du, det är konstigt så det kan bli.. Vissa namn bara bli populärare än andra.. Det går trender i namn precis som i kläder, ta Viggo tex  Jätte vanligt om du frågar mig.
    Jag har en Viggo och vi bor i USA och här får jag alltid stava hans namn och säga det tre gr för att folk skall förstå vad han heter och sen säger dom ändå WeGoo. Önskar nästan att jag valde charles eller nåt sådant till honom istället
  • elocin
    TofslanVifslan80 skrev 2010-01-11 13:58:22 följande:
    Bördis & Böge
     Visste inte ens att namnen fanns...
    If a tree falls in the forest and noone hears it, it's still a tree right? (Jason, True blood)
Svar på tråden Fulaste namnet?