Fulaste namnet?
Vilket är det fulaste namnet du vet, som du absolut inte skulle döpa ditt barn till?
Vilket är det fulaste namnet du vet, som du absolut inte skulle döpa ditt barn till?
Ja men det var någon innan som skrev att tvåkönade namn så som Kim och Charlie var fult, var tvungen att försvara mig lite :)
Jag tycker fortfarandea tt det roligaste namnet är en gammal försvarminister vi hade i Sverige
Försvarsminister som heter Gun Hellsvik
Gun Hellsweek
hehe
sorry - justitieminister var det hon var
Jag tycker Ronja är ett fruktansvärt fult namn!
Olga, Eulalia, Birgit och Kurt... nej tack!
Jag tycker att det gammla namnet Gudmor är mycket märkligt. Kanske inte fult men det känns fel att ha "Gud" i sitt namn...
Lika så skulle jag ALDRIG döpa min son till Jesus även om det är vanligt i anda latinska kulturer. De andra bibliska namnen är OK dock :)
Klemens är fult.
o inte vidare förtjust i dubbelnamn heller med alla kombinationer av britt eller inger... britt-inger, siv-britt, ann-britt, sol-britt, inger-marie, osv...
ett namn jag däremot inte vet om jag gillar eller inte är Englis... mötte en kvinna i övre 50års ålders som hette.
Jag avskyr Emma, Julia, Ronja, Vilma. Jag fattar inte hur de kan vara så populära. Sen är ju Tindra, Vilja, Rasmus, Kevin, Hampus, Max, Jesper, Linus också extremt fula.