Paincake skrev 2010-09-04 23:29:12 följande:
Casper var också värsta mönsterbarnet som sov till 9-10-snåret men så blev det vanligare att han vaknade åtta, sen sex-sjutiden och sen någon gång mellan fem och sex. Nu är det alltså mellan fyra och fem som gäller.
Ska bli skitskoj om några veckor när vi ställer om klockan till vintertid. Ska han vakna klockan tre då? Då blir det fan spetsad välling.
Imorgon är det babysim igen! Woligt, woligt som man säger här i Linköping.
Så du säger!!
Jag som sitter och läser och är så glad att Lovis vaknar vid 8:30-9 på dagarna. Menar du att detta kan ändra sig. Lies! It's all lies I tell you
Friid4 skrev 2010-09-05 18:03:37 följande:
Hej !
Jag har en kompis som ska ha barn om en månad typ, BF den 6 oktober, en liten pojke =)
Och jag o en annan kompis tänkte inte göra som dem flesta andra o köpa kläder, utan istället köpa lite "bra och ha " saker..
Några små saker, men som underlättar vardagen. Har ni några förslag? =)
Första jag tänkte på var vattenflaska. Växte praktiskt taget ihop med min vattenflaska när jag ammade. en hel läda med powerbars (när man inte hinner fixa mat), ett psykadeliskt duschdraperi - vi har ett med massor av färg och stora blommor och massa annat. Har varit guld värt att sätta Lovis i babysittern utanför duschen. Har kunnat duscha i lugn och ro och bara skakat lite på draperiet när hon börjat gnälla