Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3
Swiitii: Alvedon kan säkert funka. Prova en gång så märker du nog rätt så snabbt om det blir någon skillnad.Jag har ett litet dilemma som jag behöver få ventilera. Lovis äter HELA tiden på kvällarna nu. Det går inte ens en timma mellan om hon får bestämma. Jag har rätt så mkt mjölk tycker jag men det räcker inte till. Hinner inte fylla upp då hon äter så ofta. På natten, när det går några timmar, blir dom jättefulla så mjölk finns. Vet inte ifall det är så att hon kanske har blivit van vid att äta ofta och äter fast att hon inte egentligen behöver eller ifall hon faktiskt inte blir mätt. Vill inte börja ge ersättnig ifall det är så att hon inte behöver det. Då kommer hon ju bara vänja sig vid att äta ännu mer. Har inte varit på bvc på 3 veckor så jag vet inte hur det är med vikten men hon känns som att hon blivit större/tyngre. Hon tar napp bra, men den hjälper inte när hon är på sånt humör. HOn skriker inte utan "smågnyr" hela tiden. Trodde att det var att hon är inne i en tillväxtperiod men det har hållt på i flera veckor nu.
Någon annan som känner igen detta beteendet???