• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Embla82
    Cahela skrev 2010-01-13 15:15:59 följande:
    Inget hade hänt direkt så jag ska höja dosen till 125 IE och sen återbesök på måndag. Förhoppningsvis ÄP nästa fredag.
    Men några blåsor var väl på g? hoppas den höjda dosen gör sitt och dom ser lite större ut på måndag nu då
  • Cahela

embla: Nej inga blåsor var på G, bara smått. Jag är trögstartad och sen säger det pang så är det ett helt gäng.....

Gift med A.
  • Piken

Var så sen imorse att det blev bara ett lycka till Cah, så jag tackade inte ens för din omtanke! Dina rader värmde mycket och jag hoppas oxå att det är vår tur, även om jag är negativ. Det är ju så att hoppet är det sista som lämnar en... 
    Dina ägg kommer igång! Du känner ju din kropp och vet det oxå. Blev inte du överstimulerad sist? Så ta det försiktigt och var uppmärksam på systom för det. Håller tummarna för dig och äggproduktionen! Det är faktiskt er tur oxå, ni har väntat länge.

Embla82 och cookie27: Snart ska ni oxå börja producera ägg. Jag vet att det är jobbigt med sprayen och tänker på er! Stå ut, snart slipper ni den!

• Embla82
    Cahela skrev 2010-01-13 17:00:04 följande:
    embla: Nej inga blåsor var på G, bara smått. Jag är trögstartad och sen säger det pang så är det ett helt gäng.....
    Ahh, ja just jag. Det här tycker jag mig känna igen. Men mitt minne alltså, önskar jag kunde förbättra det lite. Hoppas det inte smäller till för mkt utan att det blir lite lagom... 
  • Kakor
    Piken skrev 2010-01-13 19:54:09 följande:
    Var så sen imorse att det blev bara ett lycka till Cah, så jag tackade inte ens för din omtanke! Dina rader värmde mycket och jag hoppas oxå att det är vår tur, även om jag är negativ. Det är ju så att hoppet är det sista som lämnar en... Dina ägg kommer igång! Du känner ju din kropp och vet det oxå. Blev inte du överstimulerad sist? Så ta det försiktigt och var uppmärksam på systom för det. Håller tummarna för dig och äggproduktionen! Det är faktiskt er tur oxå, ni har väntat länge.Embla82 och cookie27: Snart ska ni oxå börja producera ägg. Jag vet att det är jobbigt med sprayen och tänker på er! Stå ut, snart slipper ni den!
    Tack! Jag vill att den här veckan ska gå fort så att det blir dags för nästa steg.

Embla82: Det är säkert för att vi inte ska starta samma dag :) Jag hoppas att det kommer till ÄP för mig den här gången. Det skulle kännas som en seger bara det.
    Har känt mig konstig av sprayen igår och idag. Min hy blir hemsk också. Ska väl inte gnälla men idag känner jag för att gnälla för att ALLA runt mig är gravida. Spelar ingen roll vilka jag träffar, alla berättar glatt att de ska ha barn... Suck..
  • Annapanna7312

Cookie: Visst är det konstigt! Det är likadant för mig - alla verkar vara gravida just nu! Förra året fick 3 av våra kompisar barn och i år är det en som ska ha barn i februari, en i maj och så har vi precis fått veta en ytterligare som ska ha barn i sommar!!
    Det måste vara våran tur nästa gång tänker jag...

• Embla82

Jag håller med er tjejer att alla runt omkring blir gravida. Nog sjutton är det vår tur snart!!

Cookie, ja vad trist att det blev till att avbryta för dig förra gången. Var det för att du hade för många blåsor?

I tisdags fick jag mens och idag är den som bortblåst. Men antar att det är normalt med minimens när man sprayar? någon som känner igen sig?

• Piken

Embla82: Min hemortsläkare har alltid kallat det för blödning och inte mens, så det kanske inte är en "riktig" mens? Hur känns det annars?

Och det är klart det är vår tur i år!

• Embla82
    Piken skrev 2010-01-15 18:59:26 följande:
    Embla82: Min hemortsläkare har alltid kallat det för blödning och inte mens, så det kanske inte är en "riktig" mens? Hur känns det annars? Och det är klart det är vår tur i år!
    Ok, neh det här var nästan så att man inte kan kalla det mens. Även om jag blöder rätt lite i vanliga fall också. Här känns det sådär just nu, är arg som ett bi... så kanske har sprayen gjort nåt i alla fall? sitter å väntar på middag (sambon lagar), hoppas verkligen det blir bättre efter det för sen får vi några kompisar på besök {#lang_emotions_frown}
    Hur mår du själv Piken, hur går det med ruvandet? Några dagar har det i alla fall gått nu  
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen