Piken skrev 2010-01-13 19:54:09 följande:
Var så sen imorse att det blev bara ett lycka till Cah, så jag tackade inte ens för din omtanke! Dina rader värmde mycket och jag hoppas oxå att det är vår tur, även om jag är negativ. Det är ju så att hoppet är det sista som lämnar en... Dina ägg kommer igång! Du känner ju din kropp och vet det oxå. Blev inte du överstimulerad sist? Så ta det försiktigt och var uppmärksam på systom för det. Håller tummarna för dig och äggproduktionen! Det är faktiskt er tur oxå, ni har väntat länge.Embla82 och cookie27: Snart ska ni oxå börja producera ägg. Jag vet att det är jobbigt med sprayen och tänker på er! Stå ut, snart slipper ni den!
Tack! Jag vill att den här veckan ska gå fort så att det blir dags för nästa steg.
Embla82: Det är säkert för att vi inte ska starta samma dag :) Jag hoppas att det kommer till ÄP för mig den här gången. Det skulle kännas som en seger bara det.
Har känt mig konstig av sprayen igår och idag. Min hy blir hemsk också. Ska väl inte gnälla men idag känner jag för att gnälla för att ALLA runt mig är gravida. Spelar ingen roll vilka jag träffar, alla berättar glatt att de ska ha barn... Suck..