Inlägg från: Annapanna7312 |Visa alla inlägg
  • Annapanna7312

Vi på CvL fortsättningen

Hej på er!
    Nu har även jag hittat hit! Kul att kunna dela sina tankar o funderingar med er som går på samma klinik. Jag o min sambo har gjort alla tester där o allt är OK, ofrivillig barnlöshet :( Vi ska göra vår andra insemination (med sambons spermier) vid nästa ÄL och hoppas självklart att det ska "ta". Chanserna verkar ju inte så mkt större vid insemination som vid vanligt samlag... Hoppet finns ju alltid!!! Varje månad!!!
    Kram på er alla o verkligen lycka till med alla sprayer o sprutor

• Annapanna7312

Embla 82: Tackar! Jo jag vet att chansen kanske är lite större men vi har gjort det en gång tidigare i höstas och det blev inget. Men men jag ska försöka att tänka positivt!!! Svårt det där med om man ska spara på "babymakeandet" precis dagen när testet visar att man har ÄL, så det är många små simmare dagen efter när man åker in för insemination, eller om det inte spelar någon roll?? Man är ju fertil 3-4 dgr innan testet visar på ÄL vad jag har förstått.

Piken: Jag håller tummarna för dig!!

Cah: Gick det bra idag?

• Annapanna7312

Cookie: Visst är det konstigt! Det är likadant för mig - alla verkar vara gravida just nu! Förra året fick 3 av våra kompisar barn och i år är det en som ska ha barn i februari, en i maj och så har vi precis fått veta en ytterligare som ska ha barn i sommar!!
    Det måste vara våran tur nästa gång tänker jag...

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen