• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Kakor
    Embla82 skrev 2010-01-08 09:47:48 följande:
    Piken, när ska du göra fet?Tjenarehejsan, lustigt med tiderna faktsikt. Jag började ju spraya igår den 7 jan, och har planerat äp v 5. Men det är väl så att dom kan styra tiderna mer med långa metoden.
    Då har vi samma schema, började också spraya igår och har ÄP v 5 :)
  • Embla82
    Kakor skrev 2010-01-08 10:34:21 följande:
    Då har vi samma schema, började också spraya igår och har ÄP v 5 :)
    Härligt... har du fått någon info om när du får börja spruta? jag vill så gärna veta om det är på mensdag 2-3 som vi korta metoden eller om man måste vänta till typ mensdag 7. Hur går det med sprayen för dig? jag tycker redan illa om den...
  • Turbomamma

Hej tjejer!

Nu har jag också hittat hit i kylan! Så himla drygt att det ska behöva vara såhär kallt!!! Trodde att det skulle bli vända igår men idag är det ju lika kallt igen.

Håller tummarna för er alla nu! Kram!

• Kakor
    Embla82 skrev 2010-01-08 10:55:52 följande:
    Härligt... har du fått någon info om när du får börja spruta? jag vill så gärna veta om det är på mensdag 2-3 som vi korta metoden eller om man måste vänta till typ mensdag 7. Hur går det med sprayen för dig? jag tycker redan illa om den...
    Tycker inte om sprayen heller. Inte speciellt trevligt med den. Jag tror inte jag kommer att få börja med sprutor förrän mensdag 7, gjorde ett misslyckat IVF (kom aldrig till ÄP) i höstas och då började jag spruta runt mensdag 7 tror jag. Jag ska köra på samma sätt nu fast med Menopur istället för Puregon.
  • Piken

Embla83: När det blir fet, beror på när jag får omslag på ägglossningsstickan. Hade ju lite smått panik om det skulle bli omslag som idag, då jag hade fått upplysning om att cvl öppnar inte förrän måndag och då är det ju försent (det ska tydligen vara dag 3 efter omslag som återinföring sker), men har stressat i onödan. Få se om det blir omslag imorgon. Men mest troligt blir det fet till veckan som kommer. Känns ok faktiskt.

Känner mig lite hängig, är det någon fara tro, måste väl vara ok att bli förkyld? (har passat på att ta influensasprutan nu under väntetiden iaf{#lang_emotions_smile})

Finns det någon som plussat vid fet på denna tråd? Har själv aldrig lyckats och funderar på om det är svårare än ved et.....???

Turbolina: Bra att du hittade hit. Kallt som sjutton, pratade med en kollega på jobbet idag, hon bor norröver, och där hade de bara -23 idag som hon uttryckte det, igår hade det varit över -30! Tur man bor lite söder om stockholm då.

Nu ska jag testa årets första semla! Trevlig kväll till er alla!

• Theorese

Tack för nya tråden Embla! Känns bra att lämna över stafettpinnen!

Härligt att det är så många på G, januari var min lyckomånad förra året, 23 januari fick vi tillbaka vår lilla 4-celliga snygging som nu är 12 veckor!! Håller tummarna för er alla!

• Cahela

Jag tog första sprutan igår kväll så nu är IVF nr 2 på G.

Gift med A.
  • Embla82

Theorese, hoppas du och bebis mår bra?! tack för stafettpinnen, men jag blev genast nervös när jag läste det! Inte så nervöst att vara ts kanske men mer att jag hoppas på att få ett plus nu och så en sån där snygging som du har

Cah, åhh va härligt att du är igång!! då är det inte långt till äp nu då
  • DjurgårdsRutan

Grattis till alla spray och sprutstarter tjejer.
    Jag har några veckor kvar innan jag ansluter.
    Nu skall vi baske mig plussa i år.
    Många kramar till er alla,och håller tummarna stenhårt för er.

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen