Vi på CvL fortsättningen
Hej Anlo vännen! Jag har inte lyckats vara inne och kollatill dig heller i gravidtråden ju Hur har du det? Jag ska smita in där istället...
Hej Anlo vännen! Jag har inte lyckats vara inne och kollatill dig heller i gravidtråden ju Hur har du det? Jag ska smita in där istället...
Cah, Ååååh va härligt! GRATTIS till dina två och håller tummarna verkligen för dig!
Helena&Axel, jag tror absolut du är gravid Lycka till med testet imorrn!
Helena&Axel Det förstog jag väl! Massor av Grattis!!!!
CAH, Kära du!!!! Guuud så lycklig jag blir att läsa att du är GRAVID tjejen!!!! Enormt stort GRATTIS!!!!!Äntligen var det din tur! Du måste vara så obeskrivligt lycklig! Men jag vet att väntan fram till Vul är outhärdlig....men allt kommer att gå sååå fint ska du se! Gud, hur känns det??!?!? Har ni berättat för någon? Ni som väntat så läääänge, det måste vara sååå overkligt! För mej var det overkligt väldigt länge och dagen då jag plussade var jag liksom i en glasbubbla av overklighet...och vi hade inte kämpat i närheten som ni gjort. Är såå himla glad för er skull! Grattis igen!!!!
Poussin KRAMAR OM! Vad lessen jag blir för er skull! Försök blicka framåt, det kommer bli er tur! KRAMAR!
Marvin, hej tjejen! Varför skulle ni inte våga göra syskonförsök?! Blev inte du gravid vid första IVFen? Jag tycker det ska mycket till innan man ger upp en sån möjlighet till att få ett barn och ett syskon....men alla är ju olika Men såklart ska ni väl försöka med syskon till lilla Simon
Kram!
Anlo, Hur är det med dig???? Inte långt kvar väl?! Snälla berätta!
Tjorven, GUD så spännande det blir att följa dig! När får du svar på de kontrollerande proverna tror du? Kommer de att visa om behandlingen fungerat som den ska eller? Inte långt kvar till V25 och din tur! KRAMAR!
Myran, Tänker på dej, det vet du! KRAM!
Hej tjejer!!!!
Åhh va glad jag blir att läsa att ni alla har slutit upp och träffas IRL! Superkul! FL har gett mej så många vänner som nu är några av mina närmsta vänner Lite kul också att Golfen verkar vara ett gemensamt intresse!
Först.....
CURLY, Åhhh så lidsamt! Fy vad jobbigt! Jag hoppas så mycket att du får ett efterlängtat plus trots det negativa testet! Hoppas du får en fin resa och uppdatera så fort du orkar! Jag håller tummarna för dig! Kram!
Tjorven, Hur går det? Är du redo inför Ivf nu med alla behandlingar osv? Har inte läst tillbaka men har du fått datum för start?
Myran kära vännen, vad spännande det låter! När får du veta om AMH provet? Så ni kommer göra IVF i Danmark? När gör ni nästa insemination? Hoppas så mycket för dig! Tänker på dig så ofta! Många Kramar!
Tjorven, Åhhh Gud så spännande! Håller alla tummar att de växer till sig fint till fina guldägg!
Heej brudar!!!
Läser o läser men hinner tyvärr inte helt uppdatera mig Det hnder mycket nu här inne och snart ska väl alla vara i mål med en liten bebis hoppas jag men först lite efterlängtade och det med basta!!!
Curlyred, Välkommen hem från Kina(?)! Vad tråkigt att det inte blev något :,-( så jävla typiskt rent ut sagt att mensen ska dra ut på tiden så man blir hoppfull, har vart med om det ett par gånger också och vet ju hur det känns! Ny tag till nästa försök som du skriver. Man ska verkligen inte glömma att en sommar med god mat och massa gott vin betyder mycket även om det inte kan ersätta känslan att få ett plus, dock kan man ju njuuta lättare än på vintern och sen när du gottat dig så kommer det ska du se! Många Kramar till dig!
Myran Kära vännen! Fy vad hemskt jobbigt du verkar ha med återkommande UVIer ! Ursch sånna grejjer gör en vansinnigt trött! Jag har återkommande svampnfektioner....SUCK!!!! Skönt att du är bättre nu alla fall!
Såklart hade jag jättegärna hängt på er och jag älskar ju Yoga också ....Om jag hade !bott i Sthlm Men som det är just nu får jag hålla mej hemma med pruttis förrutom våra resor till karlns familj i sthlm
Du....Jag har missat att det var NU inseminationen är!!! Förlåt! Gud, en liten follikel.....måste det vara rätt snart! STORT LYCKA TILL med den lilla!!!! Håller tummarna stenhårt! Vad gör du idag, jobbar du? Eler ligger med benen upp i taket *skrattar*, hoppas du förstår, jag låg några gånger med benen i 30 min upp i luften efteråt......men det funkade ju aldrig för min del Men nu hoppas jag sååå mycket! Har du fått svar på dina prover du tog gumman? Har för mig att du tar levaxin eller har jag missuppfattat? Var det ett sånt prov du tog igen? Har det med sköldkörteln att göra? Tänker på dej! STOR KRAMIS!
Anlo, Har läst i gravidtråden men den är ju inte så uppdaterad och jag själv tycker aldrig jag hinner skriva nåt om mig själv. Hur går det för dig????!!! Har du fått din lilla??? Kram!
Tjorven, Åhhhhh.....Kom in snart och uppdatera!
Här är det fullt upp och jag tänker så ofta på alla er som kämpar och tar verkligen inte en sekund med lillpruttis för givet. Jag satt senast häromdagen och tänkte tillbaka på allt och grät och passade på att krama o goss med henne extra mycket. Vill inget hellre än att alla snart ska bli gravida och jag hatar att det ska vara så orättvist i livet!
Min stora tjej bråkar mycket nu (hon är en viljestark tjej med mycket humör) och är kaxig som få Men ändå världens roligaste charmigaste o gladaste tjej på samma gång! Hon går sin sista dag på dagis idag och är påväg att bli stooora tjejen och i höst väntar förskoleklass *får en nostalgisk känsla för jag minns det ju som igår när jag hade henne i famnen på höften med överallt som liten*, men det blir såå spännande! Jag är liite orolig då hon är väldigt aktiv och har svårt att sitta still och lyssna men jag hoppas det blir annat när hon börjar och får fler utmaningar!
Viola...Viola...Viola..... Hon har samma temperament som syrran HA HA HA! Hon blir redan arg och spänner sig som en båge och skriker när saker inte går hennes väg! 5 mån och 2 veckor gammal sitter hon redan korta stunder utan stöd (dessutom är hon ju född 3 v tidigare än bf)!!!!!! Helt fantastiskt! Hon är en glupsk liten tjej och eftersom jag kämpat så med ammningen så har jag motat på att hon ska äta mat och tack o lov går det som en dans Hon äter gröt, hel lunch och s ammar jag henne nu bara på morgonen och en gång på em, det känns sååå skönt att äntligen få lite frihet men samtidigt känns det sorligt att hon blir så stor så snabbt! Så visst njuter jag för fullt för er alla som väntar o längtar!
Stora Kramar till er underbara tjejer!
Tjorven, Åhhh! Det är ju 4 ägg ändå!!!! Hoppas så att dessa är av toppkvalité, det kanske är därför de är färre Håller tummarna stenhårt! Får du veta imorrn hur de delat sig och kvalitet osv?
Kram!