• Susie

Vi på CvL fortsättningen

Hej Hej tjejer!

Tjorven, NEEEEEEEJ!!!! Åh vad jag lider med dig <3 !!! HUR kan det bli så?! Och som alla amdra undrar man ju hur det kan finnas kromosom förändringar som är anledningen till det.... Skickar över MASSA stora KRAMAR och hoppas du får veta mer imorrn! Kan det här ha något med dina behandlingar att göra? Tycker det känns hemskt att läkaren från England inte hade något att invända direkt efter alla behandlingar osv. Kommer in och kollar till dig imorrn! KRAMAR MED STYRKA till dig!

• Susie

Myran, kära vännen jag finner inga ord. Blir så himla lessen....tiden den där jävla tiden!!!!! När får det veta om det blir IVF eller inte? Jag sätter all min tro till att era inseminationer den här veckan gör dig på SMÄLLEN! Hur känner du dig? Kände du av ÄL sen? Många Kramar!

• Susie

Tjorven....IGEN, har du någonsin haft nån kormosomförändring förrut? Är det så att de uppmärksammar det på den här kliniken och inte på den tidigare?! Kan det vara en orsak som inte hittats innan??! Förkåt...jag vill ju inte lägga mej i för mycket eller låta "dum", jag blir vara så jävla fundersam!?! KRAM!

• Susie

Gud....Jag slarvar så jämt när jag skriver (URSÄKTA!) och allt blir felstavat men den bästa felstavningen finns nog i inlägget ovan HA HA HA!

• Susie

Hej alla söta tjejer!

Hur har ni det i värmen?! Ser att ni frossar i vin hihihii, och vem gör inte det!? Rose´Rosé Rose´!!!!Tungan ute 
    Har tänkt på er alla men har som de flesta haft fullt upp med allt kring midsommar och semester.... Om en vecka ska vi till Falsterbo/Skanör där vi hyrt en superfin stuga en vecka, jag hoppas så att vädret håller i sig! Vi har varit där mycket under åren och det är bara sååå härligt!

Tjorven, Har inga ord för det som du går igenomGråter .............Hjärta
    Jag fattade väl rätt att kromsomtestet som du tog innan första behandlingen var bra? Borde inte den visat på något (även om det som Doc sa att det finns många som inte syns i embryostadiet) om det varit så att det var det som faktiskt har varit problemet? Men nu blir det FET i Aug alltså? Hur många ar ni i frysen? Ska du få någon behandling skrev du? Finns det annars flera Ivf som ni kommer göra? Förlåt för alla frågor men jag har också så himla svårt att fatta det! Jag har också svårt att tro att man får fina embryon som delar sig fint om det finns kromosomfel.....dessa ska ju knappt bli befruktade såvida det inte är ICSI......
    Jag önskar dig allt mys och gott du kan få i sommar och ny styrka inför FET! Stora Kramar! 

• Susie

Myran kära vännen, Hur går det för er i planeringen nu? Blir det Ivf i Danmark eller vad har läkaren där sagt? ny insemination först?
    Stor KRAMIS! 

• Susie

Myran, NEJGråter Fy vad jobbigt! Är du helt säker på att det är så?
    Hade ni gjort insemination nu eller var det ett hederligt försök? Jag hoppas ni kan få några försök med Ivf i Danmark, eller är ÄD ett alternativ för dig? 
    Önskar så mycket att jag kunde ge dig stora Kramar och lite hopp men det känns svårt när det är såhär. Men vi måste våga hoppas att du kommer att ha din bebis hos dig snart. KRAM!

Curly, Hur ser det ut för dig? Blir det ny Ivf i Aug? Kram till dig med!

NU tycker jag FAN att det är på tiden att det blir lite mer fart på allt här inne! Hoppas sååå mycket att fler ska bli Gravida nu efter sommaruppehållet! Hjärta

• Susie

Cah, Gud.......Vad himla lycklig jag är för dig! Kan knappt förstå DIN och eran känsla under UL, att äntligen få se din lilla tjej där inneHjärta Underbart!

Hoppas alla fina här inne får samma lycka snart! 

• Susie

Myran..... Jag har så många kramar jag skulle vilja ge dig! Men vill verkligen inte ge upp tron på att det kommer att hända. Förstår att du inte orkat vara glad........Vad lessen jag blir att du ska behöva gå igenom nåt liknande igen, gud va ljobbigt! Ursch jag mår illa av hur deppad och hur mycket jag grät under våra syskonförsök som bara misslyckades när jag tänker på det och kan för inget i världen jämföra mig med dina känslor, men jag hoppas o håller alla tummar o har dig i tankarna ofta vännen.
    Om du orkar, o vill berätta för mig, är det bestämt vad det ska bli för behandling framöver? 
    STOR KRAM! 

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen