Vi på CvL fortsättningen
Jag är medveten om programmet som går (har inte hört att det finns två) bara "längtan till ett barn" trodde jag det heter, har dock missat det Kan någon informera mig om tider? 3ans är bättre om jag förstog rätt.
Jag är medveten om programmet som går (har inte hört att det finns två) bara "längtan till ett barn" trodde jag det heter, har dock missat det Kan någon informera mig om tider? 3ans är bättre om jag förstog rätt.
Tjorven, Åh då förstår jag! Du har alla fall fina på ena sidan och det är ALLT som räknas! Jag hoppas verkligen inte att de kommer att avbryta, men det låter konstigt tycker jag om du har flera blåsor redan. Jag vet inte hur AMH kan skilja sig under olika perioder men kan tänka mig att det skiljer sig lite då och då men att det handlar om att ligga inom en viss siffra för att det ska vara "bra" eller "dåligt", om Inte så betyder det ju att det är bättre...och då är det kanske inte kvantiteten utan kvalitén som syns om du förstår hur jag menar. Jag ska hålla tummarna allt jag kan och känner så med dig i allt ditt kämpande, jag vet att du måste ha det såå jobbigt men det kommer att bli er tur snart, det är jag säker på! Stora kramar till dig!
Myran Myran Myran, Kommer tänka på dig och dina fina ägg imorrn! Tack för att du uppdaterar, jag önskar så att du får se flera fina blåsor som ser bra ut. Många Kramar och Lycka till imorrn!
Myran vännen, har varit inne tillochfrån under dagen för att kolla hur det har gått för dig? Jag hoppas så att det såg bra ut och att din frånvaro inte tyder på negativt besked. Hoppas fortfarande för dig, kom gärna in och berätta gumman. Kramar!
Ullis, Åhh Va härligt! Grattis!!!!
Myran, Gud så svårt för dig....Vet inte hur man ska resonera, men eftersom du har knapp tid och faktiskt har en blåsa som är stor.... jag hade nog satsat på att gå vidare, men undrar om inte de andra hinner växa till sig ändå? Hur många dagar kvar innan ÄP isåfall? Tänk om den blåsan innehåller ert guldägg....Oj va svårt! Jag håller tummarna fortsatt att de andra speedar på och växer snabbt!
Hör av dig när du vet lite mer och om du vill och orkar! KRAM KRAM!
Myran.....Åhhhh ska tänka på dig imorrn och håller mina tummar stenhårt för att allt går fint och att det finns ett ägg där som kommer befruktas och bli er lycka! Många KRAMAR!
Tjorven,
Förlåt om jag inte förstår direkt, du skrev att du har börjat blöda? Du ska väl på Vul imorrn? Tänker på dig imorrn och håller tummarna mer än någonsin fr dig att allt ser fint ut och att det blir ÄP och ET=BEBIS den här gången....Ursch, man vill så gärna sätta rätt ord på vad man känner men som nån sa till mig en gång då vi hade det kämpigt..´"Det låter så futtigt" när man vill stötta, man vet ju hur mycket allvar det ligger i ala dessa känslor och hur alla kämpar och har kämpat! Tycker så himla mycket bara att det för fan är er tur nu! STOR KRAM och Lycka till imorrn nu!
Tjorven, Hade skrivit ett långt inlägg......men lyckades radera det med ett lite salongsberusat finger
Du.....NÄEEE här ska inga handukar kastas in! Varför så låg? ÄP på tisdag låter ju helt perfekt! Det är ju början till din lilla..... IGEN, så svårt att sätta ord på det man så väl vet hur jävligt jobbigt det är i själen....Men som nån annan och Triss har sagt. "Plötsligt händer det" och det kommer det att göra, det är jag säker på! För att få sätta några andra små små ord på........Snart kommer du att stå i sovrummet och undra hur stor kissiblöjan är och om du ändå ska ta upp din lilla och byta när han/hon snarkar så gott...... Tjorven, alla tummar för dig och tisdag är början! STOR KRAM!
Myran kära vännen, Vad skönt att det gick så snabbt och att personalen var så bra! Nu är det gjort och bara att vänta....... Tänker på dig och håller tummarna, som sagt ord....vad ska man säga, önskar vi kunde ses och så jag kunde lyssna på allt du vill säga och baa krama dig, men nu är det tid att vara glad och inte lessen! Tänk vad de simmar nu KRAM KRAM!