• Susie

Vi på CvL fortsättningen

Tjejer, Fy vad mycket tråkiga nyheter det var idag Jag hoppas så mycket att det slår om och blir en riiiktig babyboom framöver nu!

Tjorven, Gud va tiden gått fort sen du började prata om dessa prover (tror jag?!), såklart att dessa pengar är värda er resa till London!!! Tas alla immunologiska prover vid ett tillfälle? Vet du hur länge det dröjer innan du får svar på om det visar något eller inte? OM det visar på nån immunologisk orsak, kommer CVL ta hänsyn till dessa fakta då och utgå från provsvaren eller får ni då fortsätta med IVF nån annanstans där de är mer medvetna och stödjer forskning på immunologiska orsaker? Många frågor jag vet, men jag skulle vara sååååå himla hoppfull inför en sån resa! Tycker sååå at ni gjort det rätta! Skönt ändå att du har en IVF att se fram emot och samtidigt resan nu också! Stor Kram och Lycka till på Måndag om vi inte hörs innan dess!{#emotions_dlg.flower}
    Cah, Näääe Fy va trist! Har inte ord, gud så ledsamt! Blir det ett frysförsök nu menar du? När kommer ni kunna göra det? Styrke KRAM!

CurlyRed, TACK!
    Tappa inte tron nu! Som du skrev, det är ju bara RD 6 eller 7 nu! Din "mindfulness bok" verkar vara underbart avslappnande! En sån skulle jag kunna behöva! Håller tummarna hela vägen för dig!

Myran, Åhhh GE INTE UPP! Men visst vet jag PRECIS hur jobbigt u har det! De där jäääävla menssymtomen gör en hysteriskt lessen och djupt deppad. Ena dagen e man hoppfull och andra nere i mörkret
    Jag håller tummarna och hoppas verkligen du har fel. Jag e säker på att det måste vara er tur nu vännenHjärta Tänker på dig! Skönt att du fick en så mysig kväll igår med trevligt sällskap, gott o dricka kanske och en härlig teater! Låter såå mysigt! Ta hand om dej nu och kom in och uppdatera bara om du orkar! STOR KRAM!

• Susie

Myran Hej gumman!
    Va mycket härliga saker du har unnat dig! Gud va skönt! Tiden blir ju lite mer genomlidlig!
    Tänker på dig och hoppas hoppas nu att din förlupna magvärk är något riiiktigt positivt! Hörs imorrn KRAMIS! 

• Susie

Myran, NEEEEEEJ!!! Jag fortsätter in i det sista att VÄGRA inse att det är mensen! Fan säger jag vad lessen jag blir! Hoppas ändå ändå ändå...... Önskar jag kunde va hos dig gumman! Såklart du ska ta hand om dig själv och skita i möten o annat om du inte orkar! Gud va jag hoppas o önskar att din blödning bara försvinner! Många varma Kramar!HjärtaHjärtaHjärta

• Susie

Myran, ÅhhGråter Än finns en liten strimma hopp även hos mej. Vill verkligen inte ge upp tron på att det är din tur!
    Va jag önskar jag kunde va hos dig och att vi kände varann i verkligheten! Vilken RD är du på gumman? När har du TD?
    Gud va jag önskar att det bara kunde va nåt ändå. Skönt att du gick hem, inte fan ska du va där o mingla o se glad ut! Ta hand om dej nu och jag hoppas sååå att det inte är kört mot alla odds!
    KRAMAR!!!Hjärta 

• Susie

Myran, kära vännenGråterGråterHjärta,
    Har inga ord för hur lessen jag är för er skull! Jag var så säker på att det skulle gå vägen den här gången. Gud va jag vill vara hos dig och trösta dig, vräka i oss vin och diskutera hur ni ska uppnå ert mål. Vill så gärna säga att det kommer ordna sig........men det känns lite väl överdrivet just nu Gråter Säg, finns det nåt som kan få dig att må bättre? Finns nåt hopp kvar för en liten bebis?
    KRAMAR I MÄNGDER!!!!!!!!!!Hjärta 

• Susie

Curlyred, Wow! Du jag tycker det låter väldigt positivt! Hur känner du själv? Finns det nån magkänsla som säger dig att det är något? Hoppas Hoppas nu att det faktiskt är så {#emotions_dlg.flower}Kram!

• Susie

Kikar in snabbt

Vill bara säga till er tjejer att ni har mitt fulla stöd allihopa!Hjärta 
    Gud va lessen jag blev när jag läste om de negativa resultaten. Ge inte upp bara säger jag!
    Curly, stora varma kramar till dig!
    Myran, du vet hur jag känner, en STOR STOR STOR KRAM till dig och NYA TAG i sänghalmen!

Tjorven, fasen va spännande!!!!! Låter oerhört svårt....jag kan tyvärr inte svara eller skriva hur jag känner i det dilemmat men menar du att ni går en speciell utbildning som är förberedande inför en ev adoption?
    Går det att boka en annan föräldrautbildning senare? Såklart ska ni ju FÖRST satsa på era försök ni har kvar....Vet inte om jag fattade rätt det du skrev??!
    du skrev om operation av slemhinnan? Har jag missat nåt? Var det läkarna i London som kom fram till att den ska opereras?
    Kramar till dig och vad jag beundrar er som varit iväg och går igenom allt det här, jag hade gjort exakt samma sak!Hjärta 

• Susie

Hej kära tjejer!

Det var ett bra tag sen jag lyckades ta mej in på FL Fy, jag e sååå slut! Har järnbrist och nyligen haft influensan, mjölkstockning och försöker samtidigt jobba mellan ammningarna Kanske inte såå smart val!

Alla fall hoppas jag att vi snart får se lite Plus här inne och tycker det har varit lite väl negativt ett bra tag nu!

Cah, Ursch vilken jobbig upplevelse för dig! Det är säkert ingenting att oroa sig för men du ska nog kontakta medicinmottagningen eller alla fall sjukhuset för att få göra ett hjärtultraljud. Vad sa de på Cvl att det kan ha berott på? Kan det ha varit morfinet? Jag råkade ju ut för en jobbig upplevelse efter mitt snitt också med hjärtat och var iväg på hjärtUL för bara ett par veckor sen och det visade sig att det inte var något.
    Jag hoppas allt kommer att gå fint och du ska se att det finns flera fina embryon. Kom in och uppdatera snälla, blir det ET imorrn? Ett eller 2 embryon? Kram och lycka till!

Myran, darling! Såg att ni var iväg till Paris!!! Gud så härligt! Det var du verkligen värd gumman efter den här tunga perioden! Hur är det med din handled och hur gick operationen? Jättelessen att jag varyt så dålig på att höra av mig det senaste Men jag har haft det lite väl jobbigt med allt och kännt mej ganska nere en period, men nu börjar det vända! Fick ni till några hemmaförsök gumman? Jag håller tummarna att det snart händer, det vet du! Kommer ni att gå vidare eller försöker ni själva nu vännen? Känner så med dig och hoppas så. Många Stora Kramar!

• Susie

Tjorven, WOOOOOOWA!!! Läser......om era provsvar......Herre Gud alltså! Hur känns det?! (menar inte det hysteriska beloppet på 20000 er behandling!?! Gud!) Du måste ju ha blivit sååå lättad av att få veta att så är fallet!?? Du får gärna berätta mer och förklara, jag tycker det är såå intressant! Vad för immunologiska problem har de upptäckt, eller jag menar, vet de vad som är problemet mer exakt? Hur kommer de att genomföra behandlingarna och vad går de ut på? Sen när ni gjort dessa...... återgår ni till Ivf här i Sverige om jag fattat rätt?
    Hjälp vilka summor det handlar om! Tack o lov verkar du kanske ha möjligheten det du skrev om din firma.
    När kommer de att operera dig? Vad är det då de ska göra? Förlåt för alla frågor, jag har säkert missat endel du har skrivit förrut. KRAM! 

• Susie

Hallå!

Myran, Tack snälla du! Jag vet att mina problem inte egentligen är att klaga på när ni andra kämpar på och själv tänkte jag ju att jag kunde ta både sömnlösa nätter o mjölkstockning om jag så bara kunde få bli gravid, men ibland måste man ju få klaga. Vad skönt att armen läker och att du kan se framåt lite mer positivt nu. Jag håller tummarna och självklart ska vi väl hoppas på att det tar sig ändå! Stora Kramar!

Tjorven, Tack för att du delade med dig! Då förstår jag! Jag har läst mycket om de där "killer cellerna" förrut men var osäker på om det var det som de hade hittat i din utredning. 80% större chans än innan alltså, det låter ju som en dröm och jag tror verkligen att efter ni gjort behandlingen så kommer det att bli bebis för er! Hur är det med värdena, håller de i sig efter en behandling eller måste du fortsätta med mediciner hela tiden för att hålla dessa på rätt nivå?
    Sååå spännande det blir att följa dig! KRAM!

Cah, *Håller tummarna stenhårt* Hoppas du får två fina embryon nu Kram!

Helena&Axel, jag säger som de andra, klart du e gravid! Jag fick lite rosa som sen försvann och hade kraftig molvärk från RD 7 och den brukar vara ett säkert tecken! Håller tummarna att det är så för dig nu! Kram! 

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen