Vi på CvL fortsättningen
Tjejer, Fy vad mycket tråkiga nyheter det var idag Jag hoppas så mycket att det slår om och blir en riiiktig babyboom framöver nu!
Tjorven, Gud va tiden gått fort sen du började prata om dessa prover (tror jag?!), såklart att dessa pengar är värda er resa till London!!! Tas alla immunologiska prover vid ett tillfälle? Vet du hur länge det dröjer innan du får svar på om det visar något eller inte? OM det visar på nån immunologisk orsak, kommer CVL ta hänsyn till dessa fakta då och utgå från provsvaren eller får ni då fortsätta med IVF nån annanstans där de är mer medvetna och stödjer forskning på immunologiska orsaker? Många frågor jag vet, men jag skulle vara sååååå himla hoppfull inför en sån resa! Tycker sååå at ni gjort det rätta! Skönt ändå att du har en IVF att se fram emot och samtidigt resan nu också! Stor Kram och Lycka till på Måndag om vi inte hörs innan dess!
Cah, Näääe Fy va trist! Har inte ord, gud så ledsamt! Blir det ett frysförsök nu menar du? När kommer ni kunna göra det? Styrke KRAM!
CurlyRed, TACK!
Tappa inte tron nu! Som du skrev, det är ju bara RD 6 eller 7 nu! Din "mindfulness bok" verkar vara underbart avslappnande! En sån skulle jag kunna behöva! Håller tummarna hela vägen för dig!
Myran, Åhhh GE INTE UPP! Men visst vet jag PRECIS hur jobbigt u har det! De där jäääävla menssymtomen gör en hysteriskt lessen och djupt deppad. Ena dagen e man hoppfull och andra nere i mörkret
Jag håller tummarna och hoppas verkligen du har fel. Jag e säker på att det måste vara er tur nu vännen Tänker på dig! Skönt att du fick en så mysig kväll igår med trevligt sällskap, gott o dricka kanske och en härlig teater! Låter såå mysigt! Ta hand om dej nu och kom in och uppdatera bara om du orkar! STOR KRAM!