GOD FORTSÄTTNING KÄRA VÄNNER!!!
Har inte lyckats vara inne sen i december och haft en enormt stressig period i mit liv de senaste 4 veckorna, men nu äntligen känns det lungt!
GRATTIS CURLY!!!!!!!!!! Så himla härligt!!! Äntligen!!!
Du väntar väl på första Vul nu antar jag? Hur känner du dig? Kram!
Tjorvis, Hur är det med dig? Har ni börjat försöka hemma nu? Snälla uppdatera lite, jag är ju inte med och träffar er när ni ses och jag vill inte missa nånting! Har tänkt på dig och även Myran så mycket och hoppas att det snart är er tur! Kram!
Myran, Hur är det med dig? Hoppas du mår fint och att planerna går framåt? Ser att du söker en en gyn osv, men du får gärna skriva lite vad som händer, vill så gärna kunna följa med oftare men har det så himla stressigt i vardagen och ikväll är första kvällen på säkert en månad som jag har tid att surfa lite. Tänker på dig så mycket på dagarna och undrar hur du har det. Håller alla tummar och 2012 måste ju bli ert år gumman! Kramar!
Cah, sicken liten söt tjej! Underbar........Så skönt att ni nu är hemma och kan fortsätta leva på
Kram Kram!
Min lilla Viola fyllde 1 år den 5e och igår var det stort släktkalas! Hon är bara helt ljuvlig ungen!!!!
Sååå charmig och en riktigt tuff och glad tjej! Hon har haft det jobbigt under en månad nu med en massa nya tänder och efter julafton fick både hon och min andra tjej vinterkräksjukan
Hon har vart helt ur balans vad gäller både sömn och mat men nu äntligen äter hon och är glupsk som den lilla tjej jag känner. Hon går en massa och är ganska så orädd men lagom försiktig och det är bara så kul! Det händer såååå mycket från 10 mån och nu runt 1 år att man hinner knappt köpa nya kläder, ändra matvanor eller säkra upp hemmet, allt går i ett rasande tempo från 06 på morgonen men jag är så lycklig
ÖNskar inget hellre än att alla fina här inne snart får njuta av era små. Många Kramar till er!