Hej tjejer!!!
Har just skrivit ett långt inlägg till er.....som inte existerar eftersom jag inte var inloggad längre
Men, det gör inget just nu då min bebis för första gången precis nu känns riktigt ordentligt!!!!
Jag har en propeller uppe vid revbenen!!!!
Känner mej sååå lycklig!
Då börjar jag om......
Hur är det med er alla tjejer! Tycker det fortfarande känns tyst i tråden efter sommarens semestrar och uppehåll.
Anlo, Heeeej! Va skönt att du nu kan se ett datum framför dig! Tänk, om bara ett par veckor är det antagligen dags! Jag tycker du ska kontakta en kurator eller vem du nu blivit erbjuden, det kan aldrig vara fel gumman! Man ska inte må så dåligt av det här och gör man det så är det verkligen bra att ha någon att prata med! Styrkekramar till dig!
Myran, WOW! Nu går det undan! Nu är det inte långt kvar! Jag minns att jag kände en stor lättnad första dagen med sprutorna, det är ju då det går framåt och då det viktiga händer! Jag tycker du ska lyssna på din förståndiga karl och inte försöka va orolig för äggen! Men jag e ju inte dummare än att jag fattar din oro med tanke på ditt enda ägg! Vad va anledningen enligt läkarna? Kan det vara bara åldern eller kommer de ändra din dos på sprutorna den här gången? Jag halverade sprayen om jag minns rätt samma dag jag började med sprutorna. Dock sprayade jag morgon +lunch+ kväll som innan eller om det var morgon+kväll men EN spray puff i en näsborre istället för två..... aldrig bara på kvällen osv. Jag vet inte hur npga det är att ta sprutorna på samma tid osv, men jag tog dom alltid samma tid varje kväll...
Ditt avkok eller vad det kallas tror jag e suuper! Akupunkturen likaså! Nu kommer tiden gå fort o vips är det ÄP och ET! Jag hoppas så för er nu gumman! Kram!
Hej Marvin!
Har tänkt på dej en hel del
Va skönt att höra att allt är bra med din bebis!
Det är väl dessa veckor som kallas "spökveckorna" då alla "jobbiga" symtom försvinner och då man ännu inte känner sparkar. Jag var orolig ett par veckor sen då mitt illamående försvann och allt börjar kännas som vanligt igen...men har nu börjat känna bebisen, först lite enstaka bubblor här o där, lite "fladder" osv och nu ikväll en propeller under revbenen
Hur mår du annars? Vet ju att du plötsligt fick ett sent illamående...Är det borta nu? Hoppas det!
Jag drogs ganska länge med illamåendet, växtvärk,trötthet och ett allmänt jobbigt överdrivet luktsinne osv men det är äntligen borta!
Jag är som sagt ganska stor enligt mej själv...jämfört med förra gången men nu börjar det väl jämna ut sig tror jag
Jag behöver tex absolut mammakläder,mina BHar har jag växt ur och behöver nya trosor osv men jag njuuuuuter!
Glömmer aldrig hur man kämpat för det här!
Vet du om det finns någon Gravid Yoga i NY? Jag vet att det ska finnas ett Yogacenter men har inte varit där och vill gärna börja med det då jag yogat mycket förrut.
Kram Kram Hörs snart!