• Susie

Vi på CvL fortsättningen

Marvin,

Ja, det kan säkert vara positivt för dig! Borde inte din mens kommit nu annars? Vet ju att crinone KAN skjuta upp den, dock inte för mej.
    Jag har ingen trötthet alls....det har jag alltid annars vid ÄL och strax innan mens, då blir jag sådär hemskt trött så jag dreglar och somnar vid 19 i soffan ha ha ha! Men annars är det nog både syntom på graviditet och progesteronet.
    Klarar du av att hålla dig till Lör? Det är väl din TD?

• Susie

Myran, är det helt klar att ni kommer gäöra er 3e ivf nu väl? Du börjar väl spruta i Juli? 3e gången gillt!!!! Kommer de återföra 2 embryon då också om det är möjligt?

• Susie

Hej ni underbara tjejer!{#lang_emotions_flower}

Ursch, jag börjar bli nervös för mitt test på Lördag.....Jag får ju skylla mej själv när jag testade så tidigt!{#lang_emotions_sealed}

Myran, Åh, jag ska tänka på dig och kolla hur det går för dig i Juli sen! Hoppas på flera fina embryon så de sätta in två igen! Jag är säker på att det blir snart!
    Nej vi bor i Nyköping så det är en liten bit och vår läkare har vi också lite längre bort och inte här men dock närmare än Uppsala!
    Kram till dig!

Marvin, Tack gulliga du!{#lang_emotions_flower}
    Men kanske är det bara en bebis som gör dej trött!?! Hoppas hoppas hoppas! Va duktig du varit att du klarar dig enda till på lördag! Vet du när du borde fått mens? Jag tror helt klart att du är Gravid!

CurlyRed TACK TACK TACK!!!!{#lang_emotions_sunny}

Embla, hur mår du???? Snälla uppdatera ev symtom osv!?

Kram till er alla nu ska jag sticka o hämta min "lilla" tjej och åka o fika hos en vän

• Susie

Embla RD 6 idag väl? Gud va spänd jag blir!

• Susie

Hej tjejer!

Åhh va spännande nu för flera!!!!

Marvin, skojjar du??! ha ha ha! Världen är bra liten ibland! Det vore ju så coolt om du fick ditt efterlängtade plus imorrn och vi kanske kan ses framöver! Gud så kul! KRAM till dig och ska hålla tummarna för dig!

Embla, JAG tror stenhårt på att du kommer lyckas, känner det på mej (vad nu det är värt)......Jag hade som dig, fick mina finnar, humöret, de ömma brösten och den där välbakanta känslan i magen och blev sååå deppad.....dagen efter på eftermiddagen var det som att vända totalt, plötsligt va alla "menskänningar" borta och kände men supergravid Så när det händer, så händer det bara sådär och fort över en natt! Du är ju sååå tidigt bara på RD6....Hang in there! Kram!

Hhoppas, säger samma till dig som till Embla{#lang_emotions_flower} Ge inte upp det är långt ifrån kört ju!

Dahlia, FEM som delat sig rätt.......du kan säkerligen vara lugn! Det här är ju ert barn som ska stå ut med mycket Så det e klart att just det kommer dela sig rätt Såklart det blir ET på lördag! Ska tänka på dig!

Nehä tjejer....Nu sticker jag till Alcudia( Mallis) {#lang_emotions_cool}, det ska bliiiiiiiiii såååååååååååååååå underbart , att få komma dit och bara njuta på alla sätt! Är inte det MINSTA lessen över att inte få ta en drink{#lang_emotions_sunny}
    KRAM på er!

• Susie

Marvin GRAAAATTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSS!!!!!{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_gravid}
    Åhhh va härligt!!!!! Hur känner du dig? Jag fick också världens finaste starkaste test igår morse
    Vi får försöka kola varann lite så kanske vi kan ses framöver
    Superkul!

• Susie
    EMBLA, wow va lycklig jag blir! Tusen GRATTIS KRAMAR!!!!!!{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower} Äntligen!!! Va härligt för er! Jag kände det på mig! Är så glad för din skull!!!!
    Jag har fortfarande inte fattat det! Har inte vågat bli helt lycklig än. Kom hem från en underbar semester på Mallis igår kväll och jag testade ju på TD där förra söndagen med ett starkt plus.....även om jag hade testat fleera dagar innan. Mensvärk är ett gott tecken gumman Det är livmodern som växer så det knakar! Har likadant men det var som värst runt TD, det har lugnat sig något med mensvärken nu och det är ju tur. Jag hade precis samma med min dotter så allt är perfekt! Jag har fått tid till Vul nu på torsdag och är ganska så nervös men mycket mer positiv än jag nånsin trodde jag skulle våga vara, jag tror inte jag orkar vara negativ längre. Än en gång GRATTIS!!!!!!
  • Susie

Är just hemkommen från en helt fantastisk semester på sunwing resort Alcudia (har varit där förrut), kan starkt rekommendera för er med småbarn  Och fler o fler väntar ju
    Har fått tid till Vul på torsdag och går in i v 7 på onsdag......Gud, jag kommer nog vara väldigt nervös innan. Annars stramar det, molar och sticks som det ska
    Skriver mer till er andra, men ska snart iväg på middag med systeryster och sen äntligen SATC som jag missade premiären på eftersom jag var bortrest

Kramar till er allihopa!

• Susie

Glömde skriva, Tack för alla Grattis det värmer så mycket!{#lang_emotions_sunny} Det hjälper en lite att förstå att det trots allt kanske är sant. Jag kan verkligen inte ta in det än, och det dröjer nog innan man vågar glädja sig helt!

• Susie

Hej bruuudar!

Anlo, Gud tiden har ju gått jättefort!!!!! Va härligt att ha ÄP att se fram emot på torsdag! Jag håller tummarna att allt går finfint och att ert speciella lilla embryo finns där! Kram!

Curlyred, va himla tråkigt, känner med dig och förstår din besvikelse! Inget utslag idag? Kram!

Marvin, Vul den 10e va spännande! Jag ska ju på Vul den 3e Kan inte kolla exakt vilken dag jag ligger på just nu när jag skriver men jag tror att du gjorde ET dagen efter mej väl? Jag vet att jag går in i v 7 på onsdag Hur mår du? Har magen växt? Jag har inte så mycket molvärk längre men det stramar o sticks och min mage har redan intagit en gravidmages form ( blir nog mer så om man vart gravid innan). Hur känns det annars? HAr ni fattat det? Har ni firat? Vi går liksom på sparlåga vad gäller lycka men ibland pirrar det i magen Jag hoppas allt bara går bra men tycker redan tiden flyger
    Kram!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen