Hej tjejer!
Åhh va spännande nu för flera!!!!
Marvin, skojjar du??! ha ha ha! Världen är bra liten ibland! Det vore ju så coolt om du fick ditt efterlängtade plus imorrn och vi kanske kan ses framöver! Gud så kul! KRAM till dig och ska hålla tummarna för dig!
Embla, JAG tror stenhårt på att du kommer lyckas, känner det på mej (vad nu det är värt)......Jag hade som dig, fick mina finnar, humöret, de ömma brösten och den där välbakanta känslan i magen och blev sååå deppad.....dagen efter på eftermiddagen var det som att vända totalt, plötsligt va alla "menskänningar" borta och kände men supergravid Så när det händer, så händer det bara sådär och fort över en natt! Du är ju sååå tidigt bara på RD6....Hang in there! Kram!
Hhoppas, säger samma till dig som till Embla Ge inte upp det är långt ifrån kört ju!
Dahlia, FEM som delat sig rätt.......du kan säkerligen vara lugn! Det här är ju ert barn som ska stå ut med mycket Så det e klart att just det kommer dela sig rätt Såklart det blir ET på lördag! Ska tänka på dig!
Nehä tjejer....Nu sticker jag till Alcudia( Mallis) , det ska bliiiiiiiiii såååååååååååååååå underbart , att få komma dit och bara njuta på alla sätt! Är inte det MINSTA lessen över att inte få ta en drink
KRAM på er!