Vi på CvL fortsättningen
Hej Anlo!
Hur har det gått idag?! Kram!
Hej Anlo!
Hur har det gått idag?! Kram!
Marvin, Grattis till huset!!!! Va härligt! Jag har längtat efter hus lääänge men det lär dröja ett par år till, vi bor dock underbart och har en stor lägenhet så det går ingen nöd på oss
Vul imorrn Jag e såklart lite nervös men mest glad. Bokade in tid för hälsosamtal hos gyn och även KUB test i Linköping Man kan verkligen inte fatta att det är sant!!! Nej, vi har inte firat, vi vågar inte utan tar det väldigt coolt. Vi ger lite glimtar till varann och lite småkommentarer, men de handlar oftast om, "kan du förstå att du är gravid älskling" hihihihi! Vill bara att tiden ska gå fort nu
Mina symtom blir dock svagare känns det som, brösten är inte alls lika ömma, ingen trötthet, inget illamående och magen molar bara ytterst lite ibland......jag tror dock att jag minns att det går i vågor förra gångenm med.
Snart Vul för dig!
Embla,
Jag har likadant, jag tror inte man ska oroa sig men man blir ju orolig när man haft mycket symtom som knappt känns sen. Har du bokat någon tid för Vul? Gud va spännande, det KAN ju vara tvillingar för dig!
Marvin, glömde skriva.....
Det där du skrev om vikten. Jag hade exakt samma förra gången som nu, det du beskriver....Känner mej pluffsig och har fått gansla mycket handtag på kort tid! Det är nu innan magen börjar puta mer och blir alldeles hård Jag får på mig jeansen men visst är det tight
Hej Myran!
Hur har det gått (vet ju att du fick mens så himla tidigt ), har du pratat med cvl ang din start osv med sommarstängning? När startar du? Kansle blir det så att du bara får spraya längre istället som jag fick?
Ska verkligen hålla mina tummar så hårt inför ditt 3e försök och nu är ju sommaren här! tiden går ju jättefort!
Kram!
Embla, Tack tjejen! Nej jag går inte på Cvl utan går hos en annan läkare på "distans", han har skött hela utredningen och medicinering etc så det är han som gör det. Dock är jag inte alls nöjd med honom och tycker att han är helt förvirrad, så att han gör lite annorlunda än andra förvånar mig inte. Egentligen är jag ju bara glad men samtidigt känns det jobbigt...
Hur mår du??? Har du fått tid för Vul?
Kram!
Embla, glömde skriva.......JA, det var helt fantastiskt. Jag såg ett runt svart hål (hinnsäcken) och uppe i vänstra hörnet av det svarta hålet en vit pulserande fläck , vår bebis är 2mm liten
Hej tjejer,
Dahlia, Men NEJ!!!! KRAMAR till dig!!!! Gud jag kan inte för något sätta mig in i din sits, jag vill ändå skriva att jag tycker det är heöt fruktansvärt att du ska behöva genomgå det här. Jag hoppas du kan fortsätta vara den starka tjej du verkar vara. Kom in när du vill om du bara vill prata! Tusen kramar!
Anlo, Hej tjejen! Tack för att du tänkt på mej! Jag har tänkt på dig och kikat in mellan varven hur du har det och jag håller tummarna som aldrig förr!!!!
Är det RD 8 eller 9 idag tro? Man måste väl få vara deppad???!!! Herre gud det här plågan är ju hemsk! När har du BIM? Har du tänkt tjuvtesta? Jag hade värk när jag reste mej och satt mej upp i livmodern bak mot ändtarmen båda gångerna som jag tyckte va hemskt jobbig, det är av progesteronet och att man är svullen i äggstockarna fick jag förklarat. Jag tror man kan få svag molvärk av progesteronet....men inte kraftig. Jag vet att jag reagerade med total glädjepirr i magen en kväll n'r jag passerade sambon i hallen, plötsligt slog världens mensvärkskänning till i magen och försvann lika snabbt....då anade jag. Min molvärk sen var rejäl så det gick inte att ta miste på, det var så jag hade behövt ta alvedon. Jag hoppas hoppas hoppas nu så mycket för dig! Kom in och uppdatera nu!
KRAM!
Märtalina, STOOOORT GRATTIS!!!!!!!!!! Jag vet hur det känns, det var 5 år sen jag var gravid och jag trodde aldrig jag skulle få uppleva det igen! Njut nu!
Tjorven, Gud, jag håller tummarna för dig, NU måste det väl ändå ge med sig för dig?! Vilken otroligt lång väntan....Jag hoppas så för dig! Du skriver att allt känns annorlunda? Det måste väl betyda nåt? Vad har du för symtom?
Kram!