• Susie

Vi på CvL fortsättningen

PP08, Åh va ledsamt för er! Vad synd att det inte klarade sig. Såklart ni ska fortsätta och ge inte upp! Ofta så klarar sig ju inte ett eller flera för upptining och ni hade ju bara ett.....vi fick tina 2st när vi gjorde FET för det ena klarade sig inte. Jag hoppas du snart är på G igen med nya planer! Kram!

Anlo, Guuuud va spännande det är! Grattis vilket fint resultat!!!{#emotions_dlg.flower} 7 fina små ägg och idag är de väl embryon. ET idag? snälla kom in och uppdatera hur många som befruktats och hur det har gått. Många Lycka till idag! Kramar!

• Susie
    {#emotions_dlg.flower}Anlo,
    Åhhh GRATTIS GUMMAN!Gravid Nu har du din lilla där inne som ska bli din lilla bebis! Förstår att du blev lite orolig under utvecklingens gång då flera av äggen inte "platsade", jag kände lite liknande när två var omogna, ett inte befruktats osv den sista gången. Nu har du alla fall din fina 4celliga 10 poängare! Vad tyckte du om de fyra cellernas form? Någon skillnad mot de andra gångerna? Jag kände på mej den här gången att det kunde bli nåt när jag såg hur runda cellerna var.........läste att det kan vara viktigt senare. Håller alla tummar för er nu! Vad skönt att du fick en annan läkare den här gången, jag gillade O men han kändes extremt positiv, vid våra två försök fick vi vad som kändes som 100% chans att lyckas av honom, inget av dessa lyckades ju. Som du skriver, nu väntar de jobbiga veckorna, men det kanske bara blir 7 dgr sen kanske du har fina gravsymtom
    Kramar till dig!
  • Susie

Hej Myran!

Nyfiken på hur det har gått, har du pratat med dem? Om du vill dela med dig...Kramis!

• Susie

Anlo, ha ha ha! Fotade ni cellerna ? *Sött*
    Hur känner du dig, idag RD 1 va? Gud jag e sååå spänd för dig!

• Susie

Tjenarehejsan,

Åh Grattis, va spännande! Hoppas det är embryot som fäster som du känner av nu{#emotions_dlg.flower}Det är ju i precis rätt tid nu isåfall! Jag fick molvärk och mina symtom började ca 7 dgr efter ET. Lycka till nu!

Anlo, Hur är läget gumman?

Myran, Vad skönt att du fått iväg ett mejl med alla dina frågor, Uppdatera gärna när de svarat, jag hoppas så mycket för dig! Jag har inte hört talas om det men om man inte får ut fler ägg än ett vid Ivf så borde man ju kunna göra det i naturlig cykel....
    Kram till dig!

• Susie

Anlo, kom in och uppdatera!Solig Jag tänker på dej hela dagarna här
    Kram!

• Susie

Tjenarehejsan,
    Hur känns det idag? Har molvärken fortsatt och tror du nåt är på gång? Man brukar ju känna på sig om det är nåt eller inte...
    Hoppas!

• Susie

Anlo,
    Heeej!
    Åh, jag tycker det låter positivt Kramper o sånt gillar vi ju! Ömma bröstvårtor? Brukar du ha det och ens vid den här tiden? Ja ja, vi ska inte hetsa ännu, jag bara hoppas så förbenat innerligt att det tar sig nu för er! Jag vet ju precis vad du går igenom och nu när jag tänker på det så önskar jag att jag hade kunnat minnas, uppleva och åter minnas hur det kändes den där dagen jag fattade att det var skillnad och jag faktiskt var gravid......men bara för att man väntat så länge så vågade man varken känna efter eller känna lycka så nu i efterhand minns man inte riktigt allt man önskar man vågat känna. Gud så jag håller tummarna så de blånar här för dig!
    Va skönt men ändå jobbigt att va ledig den här veckan....Måste fråga, har du test som ligger hemma o skräpar? Blir det hysteriskt testande eller har du bestämt att inte göra det?
    Med mej är det bra. Mina boobs är lika enorma som med dottern, känns lite jobbigt när de ökar 3 storlekar och jag är "bara" i V24.....men jag klagar inte Har tyvärr fått foglossning så att gå längre än 10 minuter verkar inte möjligt längre och det känns jättetrist...vill gärna röra mej till vardags men imorse kunde jag nätt o jämt lämna dottern på dagis och hade såååå ont efteråt och när jag kom hem hade jag endel sammandragningar med. Jag var hos BM för första gången i veckan, fick ta prover o magen mätt och uppskattat hur bebis växer, lika som dottern just nu, mer eller mindre liiite över mittkurvan. Väntar nu på de vanliga besöken hos Bm som kommer om 3 veckor igen och sen ska jag väl få remiss till sjukgymnast. V32 blir det UL igen för vår del för att kolla om moderkakan flyttat sig uppåt....den ligger ju liksom för "öppningen" just nu vilket innebär snitt om den e kvar och inte flyttat sig med livmodern uppåt. Annars syr jag mest "tjejsaker" hihihihih, vad snopet det blir om det blir en kille sen
    Jag e ju hemma hela dagarna och mitt deltidsjobb gör jag ju hemifrån så det finns ju endel tid att sy på som en ganska mysigt faktiskt. Just nu håller jag på med en lekfilt=lapptäcke o massa söta vitrosa prickar o ränder osv Vi har inte jättemycket kvar dels pga en översvämmning dels för att vi inte trodde vi kunde få fler barn......men har babybjörn babysitter, fina täcken/kuddar,badbalja,spjälskydd......men det dyra har vi inte som vagn, säng,monitors,flaskor o allt småfix som blir hiskligt dyrt tillsammans Kläder såklart, massor superfina men är lite kluven på att använda dem igen till nästa, jag e lite löjlig o sentimental av mej och vill ha dem för min lilla första tjej och att nästa ska ha sina egna...men såklart kommer jag framöver ner i förrådet o riva bland allt fint
    Kram till dej! Kikar in imorrn igen!

• Susie

Anlo, Heeej!
    Jag tycker det låter positivt med det du skriver Hoppas hoppas hoppas nu! Va skönt att du inte är lika hysterisk som jag var, jag testade väl RD 4 första gången den här gångenSkrikandes, det gör ju bara det hela värre....eller som den här gången bättre då jag såg det svaga strecket
    Ja foglossning Fy satan!SkrikandesStackare! Jag vill ta det lungt o e livrädd för kryckopr osv att det ska bli värre! Men idag tex e jag hemma med dottern, har ingen bil och vill gå tex till lekparken eller badhuset eller nåt....jag kan inte gå nånstans som överstiger 10 mins promenad ju!

Vi har själva inte lyckats sett nåt kön på UL för H*n låg med benen tätt ihop på tex senaste. Vi har gjort mååånga UL, V 6, v7,V13, V18 och V19 På min senaste bild dock i mitt galleri, ligger bebisen väldigt böjd med ryggraden och svanskotan så skrevet ligger liksom verkligen böjt uppåt, där ser man tydligt endel vita streck men också "två små bullar", vet inte om du vill kolla och om du ser Det förvirrar ju lite, det kan vara både läppar eller en pung Men sannolikt läppar då de vita strecken tyder på flicka. Läkaren som gjorde KUB på oss är ju expert i Sverige och ser kön redan i V 13, han har sett rätt på 600 patienter i den veckan, av 600 patienter han kollat Så han gav oss 90% på Flicka.....

Ha en fin dag! Jag ska försöka komma på nåt att göra med dottern, vädret är fantastiskt!Solig
    Kram!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen