Anlo,
Heeej!
Åh, jag tycker det låter positivt Kramper o sånt gillar vi ju! Ömma bröstvårtor? Brukar du ha det och ens vid den här tiden? Ja ja, vi ska inte hetsa ännu, jag bara hoppas så förbenat innerligt att det tar sig nu för er! Jag vet ju precis vad du går igenom och nu när jag tänker på det så önskar jag att jag hade kunnat minnas, uppleva och åter minnas hur det kändes den där dagen jag fattade att det var skillnad och jag faktiskt var gravid......men bara för att man väntat så länge så vågade man varken känna efter eller känna lycka så nu i efterhand minns man inte riktigt allt man önskar man vågat känna. Gud så jag håller tummarna så de blånar här för dig!
Va skönt men ändå jobbigt att va ledig den här veckan....Måste fråga, har du test som ligger hemma o skräpar? Blir det hysteriskt testande eller har du bestämt att inte göra det?
Med mej är det bra. Mina boobs är lika enorma som med dottern, känns lite jobbigt när de ökar 3 storlekar och jag är "bara" i V24.....men jag klagar inte Har tyvärr fått foglossning så att gå längre än 10 minuter verkar inte möjligt längre och det känns jättetrist...vill gärna röra mej till vardags men imorse kunde jag nätt o jämt lämna dottern på dagis och hade såååå ont efteråt och när jag kom hem hade jag endel sammandragningar med. Jag var hos BM för första gången i veckan, fick ta prover o magen mätt och uppskattat hur bebis växer, lika som dottern just nu, mer eller mindre liiite över mittkurvan. Väntar nu på de vanliga besöken hos Bm som kommer om 3 veckor igen och sen ska jag väl få remiss till sjukgymnast. V32 blir det UL igen för vår del för att kolla om moderkakan flyttat sig uppåt....den ligger ju liksom för "öppningen" just nu vilket innebär snitt om den e kvar och inte flyttat sig med livmodern uppåt. Annars syr jag mest "tjejsaker" hihihihih, vad snopet det blir om det blir en kille sen
Jag e ju hemma hela dagarna och mitt deltidsjobb gör jag ju hemifrån så det finns ju endel tid att sy på som en ganska mysigt faktiskt. Just nu håller jag på med en lekfilt=lapptäcke o massa söta vitrosa prickar o ränder osv Vi har inte jättemycket kvar dels pga en översvämmning dels för att vi inte trodde vi kunde få fler barn......men har babybjörn babysitter, fina täcken/kuddar,badbalja,spjälskydd......men det dyra har vi inte som vagn, säng,monitors,flaskor o allt småfix som blir hiskligt dyrt tillsammans Kläder såklart, massor superfina men är lite kluven på att använda dem igen till nästa, jag e lite löjlig o sentimental av mej och vill ha dem för min lilla första tjej och att nästa ska ha sina egna...men såklart kommer jag framöver ner i förrådet o riva bland allt fint
Kram till dej! Kikar in imorrn igen!