• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • RobSab

Jag har precis köpt 'godis' bars från vv. Riktigt goda faktiskt. Köpte en påse 'chips' också, 3 pp för en påse. Den blir det till melodifestivalen ikväll ;)

• RobSab

Jag köpte banana toffee och sen nån choklad toffee eller nåt sånt.
    Banansmaken var god, mer som sött mellis än godis tycker jag, den andra smakade papper :p

• Ms M
    Babyystar skrev 2011-02-04 18:28:41 följande:
    Ja, det är sååå gott! Skrattande
    Brukar annars äta skumgodisar det är bara 1 pp för 5 stycken :)
    Det ska jag testa nästa helg :)
  • Maje

Roligt att så många är laddade. Jag har varit onlinemedlem i fem veckor nu och har gått med 3,8 kg.
    Men precis som du nyproduktionen tycker jag det känns kul att ha ett ställe att babbla lite på. 
    Tycker det känns lite konstigt med dessa bonuspoints, eftersom det inte fanns förr. Det känns ju nästan farligt att använda dem... jag undrar, ni som varit med ett tag, om man stadigt kan minska kring ett kilo per vecka eller om det planar ut efter ett tag? 
    Kärlek: 2,4 på en vecka, det var inte illa, grattis! Går du på möten eller är du online? 

• Babyystar
    Maje skrev 2011-02-08 23:41:26 följande:
    Roligt att så många är laddade. Jag har varit onlinemedlem i fem veckor nu och har gått med 3,8 kg.
    Men precis som du nyproduktionen tycker jag det känns kul att ha ett ställe att babbla lite på. 
    Tycker det känns lite konstigt med dessa bonuspoints, eftersom det inte fanns förr. Det känns ju nästan farligt att använda dem... jag undrar, ni som varit med ett tag, om man stadigt kan minska kring ett kilo per vecka eller om det planar ut efter ett tag? 
    Kärlek: 2,4 på en vecka, det var inte illa, grattis! Går du på möten eller är du online? 
    Jag har också varit med i 5 veckor och gått ner 4,8kg!
    Jag har varit med i viktväktarna två gånger förut och senaste gången (för ett år sedan) gick jag ner 10 kg på 8 veckor men sedan började det gå trögt.. Men ja, det är väl kanske olika från person till person men jag har inte tränat en enda gång utan bara ätit mina points och jag tror att om man vill hålla sig runt 1 kg i veckan så måste man nog börja träna lite också efter ett tag!
  • oOoKärlekoOo
    Maje skrev 2011-02-08 23:41:26 följande:
    TACK!:) Jag var visserligen förkyld och åt inte så mycket de två dagarna innan vägningen, men ändå! Jag har dessutom stannat där så denna vecka hade jag inte rört mig, vilket e positivt för då gick jag inte upp igen efter att ha börjat äta efter influensan:)

Jag är plusmedlem vilket innebär både möten och online:) Jag är 171 cm och väger vid första invägning 72.1 kilo. Vill gå ner 10 kilo. 
  • Ms M
    I väntan på skrutten skrev 2011-02-10 16:46:49 följande:
    Vägning igår och vågen visade -1,8 och jag fick min första guldstjärna... weehiii vad stolt jag känner mig!!!!
    Grattis :)))
  • oOoKärlekoOo

Hej alla vana viktväktare!!

Jag är medlem sedan 3 veckor och har lite frågor till er som lyckas gå ner...

1) Använder ni era veckobonusar? (Hur många?)
    2) Använder ni era tränings-points?

Tack på förhand! 

Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints