• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • I väntan på skrutten

Var på after work igår och det blev både tapas buffé och vin. Tänkte att jag skulle försöka hålla mig inom rimlig gräns men när jag väl började äta var det såååå gott, så jag förstod att jag fick lägga pp:en åt sidan, men det var det värt...Skrattande... Nya tag idag...!!!

• Mary Cherry

Tassar lite här. Tänkte börja viktväkta, för femte gången kanske, när jag har flyttat nästa helg. Fram till dess är det tömma kylen och frysen som gäller.

• I väntan på skrutten

Mary Cherry: Känner igen det där Flört. Tryckte i mig den sista chokladasken dagen innan inskrivningen. Nu har jag inte ätit godis på 1,5 vecka. Jag som vanligtvis behöver godis varje dag.
    Välkommen hit förresten!!!

• Mary Cherry
    I väntan på skrutten skrev 2011-01-22 18:41:44 följande:
    Mary Cherry: Känner igen det där Flört. Tryckte i mig den sista chokladasken dagen innan inskrivningen. Nu har jag inte ätit godis på 1,5 vecka. Jag som vanligtvis behöver godis varje dag.
    Välkommen hit förresten!!!
    Tack! Jag brukar ha hyfsad självdisciplin och inte äta godis ofta alls, men efter nyår har det bara gått utför, jag törs inte ens ställa mig på vågen.
  • Fidelis ad urnam

Åh, en till tråd
    Får man vara med och skriva här med?
    Desto fler man kan bli peppad av desto bättre, eller hur?

Jag gick ju ner 20 kilo 2009 (fram till 28 maj 2009) och stod sedan still i vikt ett bra tag. Sommaren 2010 åt jag pergotime och gick YTTERST ofrivilligt upp 5,9 kilo!! :-O (vad jag vet då jag inte vågade väga mig förrän efter 2 veckor med VV)

Men nu så, nu är jag på mattan igen och strikt viktväktare.
    Har hittills, efter den gången jag vågade väga mig vilket var på en tisdag och jag har invägning på fredagar, gått ner 0,4 kilo. Alla minus är bra minus, så det så!

• I väntan på skrutten

Fidelis: Självklart får du hänga här Glad. Så länge vågen visar minus så är det bra!

Blev som sagt en katastrof helg här. Floffade i mig regält från fre-sön fast jag hade bestämt mig för att köra hårt i lör efter after worken. Vägning på onsdag. Vi får väl se vilket håll det gått på...

• nyproduktionen

Jag tänkte höra om det är okej att få vara med här? Är med i VV online men känns som att det skulle vara skoj att surra lite här också Vad duktiga ni är som går ner, allt minus är ju bra. Jag har haft en svullo helg men varit ärlig och skrivit ner det i listan, usch. Nu är vi upper ur diket och på banan igen, heja heja eller hur!

Son -94, Son -98, Änglason -10
  • RobSab

Hallå! Jag har kört vv sen 1/1 och tänkte hänga med här om det går bra :) Jag heter Sabina, är 24 och bor i Uppsala. Har gått ner 2,3 kg hittills och ska väga mig på möte imorrn :)

• oOoKärlekoOo

Haha!! HEEEEJ allesamman!! Startade nyss en likadan tråd, och ser här att någon anann ju redan startat upp:)

Jag är medlem sedan en vecka tillbaka och har tappat 2,4 kilo!:)  

Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints