• Mickeld

unga mammor i sthlm?

Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).

Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?

• Svar på tråden unga mammor i sthlm?
  • Sannis85

Hej tjejer!
    Jag hade ju missat totalt att det är röd dag imorrn... Det betyder ju att karln håller resturangen stängd och är hemma! Så vi passar på att åka och hälsa på svärföräldrarna över helgen :D
    Jag hoppas vi kan styra upp en ny träff snart!
    Ha det så kul och hoppas ni hittar varandra ;P

Kram!

• FredrikaH

Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder :D

Jag är inte så hemma runt skanstull, så jag ringer Tove så jag hittar rätt! :)

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • Juhanna

Vi kommer inte att komma idag. Båda mina barn har blivit förkylda så det är nog bäst om vi stannar hemma. Men vi träffas gärna en annan gång.

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • AnnaT

Fan glömmde helt bort att det var idag, lillen var uppe helanatten med 40 graders feber, men jag hänger gärna med nästa gång.

• Together90
    AnnaT skrev 2010-01-06 22:39:25 följande:
    Fan glömmde helt bort att det var idag, lillen var uppe helanatten med 40 graders feber, men jag hänger gärna med nästa gång.
    Oj oj :( inte så kul ..:( stackarn
    Syns nästa gång d:)
  • FredrikaH

Tack för idag tjejer! Det var trevligt..

Såg nu att jag gjort en tabbe och fått för mig att Love heter Tove, förlåt för det, vet att det inte är kul att bli kallad fel namn haha! {#lang_emotions_embarassed}

Lättare att pratas på MSN kanske?

Ni som vill kan ju adda min msn; saosin@loveable.com

{#lang_emotions_sunny}

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • Juhanna
    Together90 skrev 2010-01-06 22:35:21 följande:
    TACK FÖR IDAG tjejer :) de var jätte kulSyns nästa vecka igen..tror de blir  måndag eller onsdag :) återkommer om de :)
    Vi följer ärna med nästa vecka så länge det inte är på onsdag. För då ska vi till öppna förskolan, men ni kan ju alltid hänga på dit
    ♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
Svar på tråden unga mammor i sthlm?