unga mammor i sthlm?
Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).
Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?
Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).
Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?
Mitt telefonnummer är 0735326348 om ni har svårt att hitta eller så :)
KLRAM Love
Ps. Ses imorrn ;) spännande
heej, jag kan tuvär inte följa med imorgon har blivit dyng förskyld o vill inte smitta era bäbisar, försöker hålla min lille kill frisk även fast jag e förskyld =/
Hoppas ni kommer ordna nån mer träff snart.?
Det är tyvärr såna tider nu, bara att säga till när du är frisk så kan vi styra upp något.. Läste ditt inlägg i andra tråden, våra prinsar tycker om samma grejer :D
Fast min har inte vänt sig än :(
Om en timme ska vi vara på BVC, äntligen ska jag få honom vägd o mätt! Ska bli sjukt spännande och se hur han växt.. med tanke på att det var 4 veckor sen ://
Kram
Hallå tjejer, har vart i kontakt med sjukvårdsupplysningen då Elsa vart förkyld i en vecka, utan feber. Frågade de där om hon smittar då hon har en rethosta och är lite snorig. Men hon sa att det är ingen fara, men jag ville höra med er också, så det är ok om jag ändå kommer imorgon.
Kan säga att varken jag eller min sambo blivit smittade och då har hon de senaste dagarna levt på oss :)
Sådär nu var vi hemma igen! :)
Lilleman väger nu 4910 gr och är ungefär 60 cm lång, läkaren som mätte eftersom vår bvc tjej var sjuk IGEN! Han sa att det är olika hur folk mäter, så jag skulle inte lita blint på vad resultatet blev, men ungefär 58-60 cm lång.. Fick massa beröm hur fin o len hans hud var, att han verkar vara så nöjd och glad.. och att han var snygg (?) :D Det värmde! Huvudomfånget var 39,5 :)
När han föddes vägde han 3305 gr, var 51 cm lång och huvudomfånget var 36 cm..
När han var 2v o 6dagar vägde han 3620 gr och var 53 cm och huvudomfånget var 37,5
Och sist vi vägde honom var han 4v och 3 dagar, så vägde han 3870 :)
Så allt går stadigt uppåt, det var skönt att veta!
Jag gör så att jag hänger med nästa gång. Det kommer vara så kallt imorgon så jag vill inte ta ut henne :(
hoppas ni får trevligt!
Kram