• bellsii

unga mammor i sthlm?

jag e med =)

• bellsii
    FredrikaH skrev 2009-12-21 13:23:40 följande:
    Onsdag den 6 Januari 2010 kör vi en liten kick off för våran "nyblivna" mammagrupp. Vi är alltså en gäng unga tjejer som träffas en gång i veckan eller så och gör olika saker med våra småttingar :) Den första gången kanske vi kan börja med att gå på ett fik och lära känna varandra lite mera. Och då tänkte jag att vi träffas den 6 Januari vid Skrapan (skanstull/medborgarplatsen) klockan 14.00 Så vilka vill följa med? KOMMER Together90 (Love och Oliwer) Oktoberbebis09 (Mikaela & Vincent) MikuAndSaraLi (Miku och Sara-Li) Sannis85 (Sanna och lilla V) kevink (Kevin &Amie FredrikaH (Fredrika & Sixten) KOMMER INTE
    Jag kommer =)
  • bellsii

heej, jag kan tuvär inte följa med imorgon har blivit dyng förskyld o vill inte smitta era bäbisar, försöker hålla min lille kill frisk även fast jag e förskyld =/
    Hoppas ni kommer ordna nån mer träff snart.?

• bellsii
    FredrikaH skrev 2010-01-05 12:02:04 följande:
    Neeej vad tråkigt !!!  Har undrat vart du hållt hus nånstans.. Hoppas du mår bättre snart, vi kan ju träffas du o jag om det inte blir något efter detta..
    ja d vill jag verkligen, så himla typiskt.
  • bellsii
    FredrikaH skrev 2010-01-05 12:13:37 följande:
    Det är tyvärr såna tider nu, bara att säga till när du är frisk så kan vi styra upp något.. Läste ditt inlägg i andra tråden, våra prinsar tycker om samma grejer :D Fast min har inte vänt sig än :( Om en timme ska vi vara på BVC, äntligen ska jag få honom vägd o mätt! Ska bli sjukt spännande och se hur han växt.. med tanke på att det var 4 veckor sen :// Kram
    jaaa absolut d gör jag! ja han har vänt sej 2 gånger kanske lite tur också. hehe =)
    Oh vad kul han har säkert gått upp massor. =)  tillomed jag blir nyfiken ...  du får berätta sen vad dom gör, för d e väl läkaren du ska träffa?  vi ska ju dit på torsdag.
Svar på tråden unga mammor i sthlm?