• Mickeld

unga mammor i sthlm?

Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).

Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?

• Svar på tråden unga mammor i sthlm?
  • Together90

Hej!

Jag brukar gå på tuben men de öppnar den 18 januari och är på måndag klockan 12.00 till 16.00 men jag vill ju träffa folk utanför tuben alltså nytt folk därför "startade" jag denna träff :)

kram Love

• 22april2009

Okej :)
    Har kompisar som går dit, så jag har funderat på att börja gå dit också =)

090422 kom min prinsessa!
  • Juhanna

Vi brukar gå till stockholms stadsmissions öppna förskola för unga föräldrar. Den är också bra. Dem öppnar den 13:e

Jag kom och tänka på en sak, har cafeerna verkligen öppet på onsdag? Det är ju en röd dag.

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • FredrikaH
    Juhanna skrev 2010-01-04 19:02:08 följande:
    Vi brukar gå till stockholms stadsmissions öppna förskola för unga föräldrar. Den är också bra. Dem öppnar den 13:e Jag kom och tänka på en sak, har cafeerna verkligen öppet på onsdag? Det är ju en röd dag.
    Oj vilken koll du har, det har jag inte tänkt på.. Nått cafe borde väl ha öppet? Annars finns alltid mcdonalds{#lang_emotions_undecided}
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • 22april2009
    Together90 skrev 2010-01-04 20:15:32 följande:
    McDonalds är billigt,bra och rymligt...:)HeheTuben är helt okej jag älskar tuben men vissa människor som går där vill man bara strypa ibland hehe ;)
    Jo verkligen billigt :P

Hehe okej :)
    Vet inte om du känner de jag känner, men jag tror jag har läst om dig i deras bloggar.. Marie med Nellie o Oliwer och Cassandra med Josefin =)
  • Together90

Billigt är bra :)

Ja Marie och Cassandra med deras barn har jag träffat flera gånger på tuben och utanför :) Så himla trevliga tjejer..Cassandra ska komma på onsdag och Marie också tror jag :)

• MikuAndSaraLi

Nu blir jag förvirrad här *har inte sovit på 3 dygn*
    Vart ska vi nu träffas? Skrapan eller Tuben?
    Mej känner man lätt igen då jag har en ganska unik vagn, så att säga (finns en bild i mitt galleri) om det itne regnar eller snöar - för då har jag ett stort, blått regnskydd på.

• 22april2009
    Together90 skrev 2010-01-04 20:36:05 följande:
    Billigt är bra :)Ja Marie och Cassandra med deras barn har jag träffat flera gånger på tuben och utanför :) Så himla trevliga tjejer..Cassandra ska komma på onsdag och Marie också tror jag :)
    Aha skoj :) har inte träffat de på jättelänge =)
Svar på tråden unga mammor i sthlm?