unga mammor i sthlm?
Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).
Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?
Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).
Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?
Hej!
Jag brukar gå på tuben men de öppnar den 18 januari och är på måndag klockan 12.00 till 16.00 men jag vill ju träffa folk utanför tuben alltså nytt folk därför "startade" jag denna träff :)
kram Love
Okej :)
Har kompisar som går dit, så jag har funderat på att börja gå dit också =)
Vi brukar gå till stockholms stadsmissions öppna förskola för unga föräldrar. Den är också bra. Dem öppnar den 13:e
Jag kom och tänka på en sak, har cafeerna verkligen öppet på onsdag? Det är ju en röd dag.
McDonalds är billigt,bra och rymligt...:)
Hehe
Tuben är helt okej jag älskar tuben men vissa människor som går där vill man bara strypa ibland hehe ;)
Billigt är bra :)
Ja Marie och Cassandra med deras barn har jag träffat flera gånger på tuben och utanför :) Så himla trevliga tjejer..Cassandra ska komma på onsdag och Marie också tror jag :)
Nu blir jag förvirrad här *har inte sovit på 3 dygn*
Vart ska vi nu träffas? Skrapan eller Tuben?
Mej känner man lätt igen då jag har en ganska unik vagn, så att säga (finns en bild i mitt galleri) om det itne regnar eller snöar - för då har jag ett stort, blått regnskydd på.
VI SKA mötas vid skrapan som sagt:)
Kram Love