• Mickeld

unga mammor i sthlm?

Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).

Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?

• Svar på tråden unga mammor i sthlm?
  • Sannis85

Precis ung vet jag inte, men jag e 24 :) Har en dotter på 4mån och bor i midsommarkransen!

/S

• oktoberbebis09
    idacathrine skrev 2009-12-07 21:51:13 följande:
    jag är 21 år, har två barn, 2 år och 5 veckor gamla. bor i enskede
    hej alla!
    är 24 och har en son på 7 veckor. bor i enskede och har inga vänner som har fått barn ännu så vore kul med lite nya kontakter :)

låter ju som att man kan slänga ihop en liten härlig "mamma-grupp" typ för promenader och fika..
  • Together90

Hej!

Ja men absolut :) Min son heter Oliwer och är 3 månader och 9 dagar :)
    Jag bor just nu i Huddinge men vill mer än gärna flytta till Enskede igen :)
    Jag är 20 år gammal ungefär om lite mindre än en månad.
    Jag träffas gärna :)

Kram Love

• oktoberbebis09
    Sannis85 skrev 2009-12-16 20:00:16 följande:
    Precis ung vet jag inte, men jag e 24 :) Har en dotter på 4mån och bor i midsommarkransen! /S
    Klart vi fortfarande är unga ;)
  • oktoberbebis09
    Together90 skrev 2009-12-19 19:11:41 följande:
    Hej! Ja men absolut :) Min son heter Oliwer och är 3 månader och 9 dagar :) Jag bor just nu i Huddinge men vill mer än gärna flytta till Enskede igen :) Jag är 20 år gammal ungefär om lite mindre än en månad. Jag träffas gärna :) Kram Love
    Ja men vi satsar på något efter jul och nyårs helgen då :) om det fungerar för dem flesta här.. vi gör en liten lista tycker jag på vilka som är intresserade för en träff.. Kom med förslag på om vi helt enkelt ska starta med en promenad eller en fika.. :)
  • Together90

Onsdag den 6 Januari 2010
    kör vi en liten kick off för våran "nyblivna" mammagrupp. Vi är alltså en gäng unga tjejer som träffas en gång i veckan eller så och gör olika saker med våra småttingar :)
    Den första gången kanske vi kan börja med att gå på ett fik och lära känna varandra lite mera.

Och då tänkte jag att vi träffas den 6 Januari vid Skrapan (skanstull/medborgarplatsen) klockan 14.00

Så vilka vill följa med?

KOMMER

Together90 (Love och Oliwer)

KOMMER INTE

Svar på tråden unga mammor i sthlm?