unga mammor i sthlm?
Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).
Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?
Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).
Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?
Huddinge. BB personalen var bra. Förlossningspersonalen, däremot..
Låt mej bara säga att jag bara gav ifrån mej 3 mycket korta skrik på 2 timmar - när kärringen torterade mej med sugklockan och kedjan! - så bad dom mej hålla tyst så dom kunde göra sitt jobb.
Dessutom hade jag sagt till att onödig personal skulle inte vara där. Ändå stod minst 6 pers och bara glodde.
Håller med dig där faktiskt.. Efter jag fick ryggmärgsbedövningen, och jag kunde ligga på rygg och vara människa, så såg jag att där fanns en läkarstudent, inte för att det gjorde mig något, men dom hade tagit in honom medans jag inte var kontaktbar och frågat sambon lite snabbt om det var okej..
och den kärringen som vägrade tro på mig att ballongen var nära på att åka ut, gillade inte hennes attityd alls.. Men men,allt det var värt det :)
jag e med =)
Hallå, får man hoppa in? Skulle vara jättekul att träffa lite nya mammor =)
jag bor i haninge med min dotter Elsa på 8 månader =)
Följer gärna med den 6/1
Hejsan!
Hoppar också in om man får =)
Hoppas alla haft en jättemysig jul!
Onsdag den 6 Januari 2010
kör vi en liten kick off för våran "nyblivna" mammagrupp. Vi är alltså en gäng unga tjejer som träffas en gång i veckan eller så och gör olika saker med våra småttingar :)
Den första gången kanske vi kan börja med att gå på ett fik och lära känna varandra lite mera.
Och då tänkte jag att vi träffas den 6 Januari vid Skrapan (skanstull/medborgarplatsen) klockan 14.00
Så vilka vill följa med?
KOMMER
Together90 (Love och Oliwer)
Oktoberbebis09 (Mikaela & Vincent)
MikuAndSaraLi (Miku och Sara-Li)
Sannis85 (Sanna och lilla V)
kevink (Kevin &Amie
FredrikaH (Fredrika & Sixten)
Juhanna (Johanna och Majken)
JennaB (Jenna och Viggo)
Mymfa(Marie och Elsa)
KOMMER INTE
Välkommen :)
Hej!
Jag är en tjej på 17 år, fyller 18 i maj. Även beräknad till den 14 maj. Skulle vara roligt om man fick komma på träffen nu den 6/1. Jag har ju inga barn än, men är gravid. Skulle vara jätte roligt att komma och umgås med andra föräldrar.
Ju fler desto bättre tycker jag :)
Frågan är vart vi ska vara nånstans, det överlåter jag till dom som känner till området bättre :)
Nästa vecka blir min bebis 2 månader, tänk vad tiden går!
Han är så social ( när han väl är vaken dvs ) vill vara med hela tiden, har upptäckt sina händer så dom åker in i munnen ett par ggr om dagen, slabbigt men sött :)
Hur har ni haft det nu över jul&nyår? Helt annan känsla nu när man har barn, tycker jag iaf :)
Ja det måste vi ju =) jag känner inte till området så bra men ska bli roligt